We zijn zwanger!!!!

hey gefeliciteerd allemaal

ik ben bijna 12 weken zwanger maar alleen mijn vader en moeder weten het mijn schoonouders nog niet wij willen het met 12 weken vertellen maar met de eerst wisten ze het wel met 7 weken

liefs black

Hoi Chantie,

Ik geloof dat ik mij vergist heb in de weken, ik ben nu volgens mij precies 4 weken en 3 of 4 dagen zwanger. Ik heb vandaag voor de zekerheid een 2e test gedaan, gewoon omdat het ik het niet geloof. Maar weer overduidelijk positief, dus vanmiddag een mooi boek gekocht over het groeiproces om mezelf lekker te maken!

Ik ben er heeel erg blij mee en ik geloof dat ik her en der toch ook wel voel dat ik zwanger ben. Vanmiddag op de fiets naar de stad, ik stapte af en was misselijk en duizelig, hmmm...

Wij hebben besloten het voorlopig nog voor onszelf te houden. Enerzijds omdat ik de kritieke weken even af wil wachten en anderzijds omdat het zo nog lekker ' ons geheimpje' is. De enigen die het verder weten zijn jullie, die dit lezen!

Groetjes Blossom

Hoi chantie, blossom en andere zwangere sept mama's,
Ik was hier wat aan het lezen en zag dat jullie ook in sept zijn uitgerekend. Als je nou in het menu links mamaclubs aanklikt en je gaat naar september mama's kunnen jullie je daar ook gezellig aan melden. Het is daar al erg druk.
Tot schrijfs

Hoii Blossom,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik had een dinsdag de test gedaan, dat was van clear blue, waar je ook gelijk de de datum ziet wanneer je bevruchting was. Maar ik wilde vandaag dus weer ff die test tevoorschijn halen, stond er gewoon niks meer op het display..heel vreemd, snap niet dat het al zo snel weggaat.
Ik had bij mijn 2 kids de predictor gebruikt en daar kon je de streepjes nog lang terug lezen..maarja zal wel goed zijn hoor..hahaha.

Wanneer moet jij voor de eerste controle?

Groetjes,
Bernice

Hoi leuk idee dat op mamaclubs,
Ga gelijk even kijken maar dan bij oktober. Want dan ben dan denk ik uitgerekend. Definitief weet ik het pas op 1 maart want de heb ik de eerste afspraak bij de vk.
Vind het zo spannend allemaal. En ook zo leuk.

Wat raar bernice dat er niks meer af telezen is kijk even in de gebruiksaanwijzing misschien is dat wel normaal. Ik heb clear blue ook gebruikt maar dan met een kruisje.
En vanmorgen keek ik en toen stond hij er nog steeds. Terwijl ik maandag avond getest heb.

Liefs Chantie

Mijn test van vorige week vrijdag is bijna helemaal vervaagd nu, dus het verdwijnt wel langzamerhand. Ik denk dat daarom de digitale melding ook verdwijnt als het hcg-signaal afzwakt? Clearblue even mailen???

Terug
Bovenaan