wedstrijdje domste actie ooit

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag zo'n flater begaan! Ik moet even mijn hart luchten, want ik ben ook nog eens alleen thuis vandaag.
Ik heb op mijn werk een mail naar ongeveer 100 verkeerde adressen gestuurd.
Helemaal geen man overboord   en er stond niks belastends in  maar  binnen 10 minuten had ik al  een paar heel boze reacties.
Ik voel me zoooooooooooooo ongelooflijk dom naar mijn werkgever toe.
Ik schaam me werkelijk vreselijk en durf niet meer naar mijn werk!
ik dacht misschien helpt het als ik een topic open: wie vertelt haar meest genante ervaring?
Hihi ik kies de winnaar

groeten Elke

OOOwww Asja, vreselijk, wat voel je je dan lullig he?!

Ff denken, mijn domste actie was..........
Toen ik zwanger was en we een dagje waren gaan shoppen.
Na al dat geshop gingen we boodschappen doen bij de lydl 4 km bij ons huisje vandaan.
Ik bleef in de auto zitten want ik was de punt af.
Maar na 10 minuten dacht ik: ik ga toch ook maar even mee naar binnen.
Dus ik stap uit en gooi de auto op slot.

Enfin, wij samen boodschappen gedaan en we komen terug bij de auto, zegt manlief:
Pak jij even de sleutels...

Ahum sleutels...die had jij toch..................meegenomen...............de winkel in?

Nee schat, die had ik in het contact laten zitten zos\dat de ventilator aan kon voor jou...

Tja, daar stonden we dan. Geen rijbewijs, geen autopapieren, niks...dus we konden de ANWB ook niet inschakelen.

Manlief is in een bloemenzaak een bamboestok gaan halen en kleerhangers bij een modezaak...We probeerden van alles maar we kregen met geen mogelijkheid die auto open.
Je had de mensen op de parkeerplaats moeten zien kijken.

Uiteindelijk, na al ons gehannes...kwam er een man die, ik zeg je, in 2 seconden tijd die auto open had.
Hij duwde die bamboestok tussen de deur en kon zo het knopje omzetten...
Had ie volgens mij eerder gedaan.

Maar goed...Ik weet niet of het mijn domste actie was...zal ongetwijfeld niet...Maar hij was wel dom...

Trouwens, ik liep een keer in Valkenburg langs een overvol terras.
Plots zie ik een 2 euromunt op straat liggen.
Ik zeg nog: ''kijk het geld ligt hier op straat....''
ik buk...
wil de munt pakken..
en iedereen op het terras gaat staan en roept heeeeee en doet een wave,.,,
tja dat geld zat dus vastgeplakt.
Au daar ging mijn ego.
De pijn werd wat verzacht toen we 2 straten verder waren en de hele boel weer hoorden joelen voor de volgende die er in getrapt was!

groetjes ELke

hahahahahahaha
Zoiets zou mij ook kunnen overkomen!!! Echt grappig!

au wat akelig! wel grappig hoor, als het jou niet overkomt dan he...
ik ben nog aan het nadenken, heb regelmatig domme acties maar kan er nu niet echt 1 bedenken...

Ach ja, doome acties hebben we allemaal wel hoor. Daar zijn we eenmaal mens voor. Ik kom ook niet altijd even snugger uit de bus maar ik probeer er maar ontspannen mee om te gaan dan kun je nog lol hebben met elkaar ook. Want eh, Asja, kun je er niet een mail achteraan sturen met een pardonnetje erin of zo?

Terug
Bovenaan