Mijn hele leven bestaat uit "domme-acties" die altijd in het ziekenhuis eindigen... en met een sisser (nou ja.... sisser??) aflopen... behalve deze;
Ik en mijn man gingen wel vaker in het verleden naar lokale bandjes kijken, en 1 specifiek.. en gingen optreden in scheveningen (in de franse-bulldog) Dus we rijden met 2 auto's achter elkaar aan... (ik was de voorste) vlakbij afslag schiedam (centrum) gaat de telefoon, mijn man neemt op (ik reed) en zegt: Deb! we moeten eraf!! ( de broer van de leadzanger zat in de auto achter ons, en de leadzanger was zijn mic vergeten)
Dus ik; ieeeeeeeeeeee alsnog de afslag pakken.... en die is kort... héééééél kort.....
Normaal pak je die met hooguit 50 km/pu maar ik sjeesde natuurlijk zo van de snelweg af... en die goser achter me, er achter aan...
Mijn man en zijn maat waren behoorlijk flappie (van de weed) en ik maakte een schuiver van 180 graden... op 1 wiel!!!! Die goser achter me (die broer en een maat van ons) kon nog maar net in de ankers.. en stopte op 2 cm van onze voorbumper, bijna een kusje dus neus tegen neus
Mijn man en die maat hadden de tijd van hun leven!!! duhhhhh...... en ik en die maat (cq broer) sprongen uit de auto, gaven elkaar een knuffel en hij riep; IK HEB JE ONDERKANTJE GEZIEN!!!!!! hahaha, geen enkele schade what so ever!!!!
Uit eindelijk in scheveningen aangekomen maar eerst een lekker genomen voor de schrik, en die mic hadden we ook bij ons
lang verhááááááál!!!!!
Groetjes Debby