wedstrijdje domste actie ooit

aaii. Pijnlijk. Mijn domste actie ooit. Tijdens mijn eerste werkdag een belangrijk notarieel document door de papier versnipperaar duwen. Kon ik de klanten bellen om te vragen of ze misschien alsjeblieft weer langs konden komen voor een nieuwe handtekening. Gelukkig kon mijn baas er (achteraf) wel om lachen. Ik kon de dagen erna er nog steeds om janken.

Deborah

Dat van die mail; ik heb er laatst eentje de deur uit laten gaan met een verkeerde datum in de aanhef (was een aankondiging voor een speciale actie)... zucht... Oh, en wat dacht je van erectie tiepen ipv reactie...

Maar dat was een kleintje vergeleken bij de volgende wanprestaties;

Liep naar buiten met in de ene hand de sleutels en in de andere hand de sleutels. Drie maal raden wat er in de vuilniscontainer belande... Juist ja, en het ging hier niet om zo'n leuke grijze kleine, neeeee, om een hele grote die bij een flat staat. Ik moest er ín klimmen.

Deze is ook erg grappig;
Een tijdje geleden (woonde nog niet samen) had ik de grijze container (inmiddels weg uit de flat hihihi) aan de weg gezet en zou naar mijn werk gaan. Nog even een praatje gemaakt met de buurman die ik gedag zei met de woorden 'ik moet opschieten, moet naar de baas!'. Waarop hij stomverbaast naar mijn voeten keek en zei 'zo?!?'. Ik had mijn grote rode pluchen pantoffels nog aan...

Groetjes, KT

Whaahhhaaaa, ik moet wel om jullie lachen.
Ik ga ook even verzinnen, doe regelmatig hele domme dingen, maar verban ze altijd zo snel mogelijk uit mijn gedachten!
Sil

hihihihi errug reactie erectie HMMMMMM freudiaanse verspreking???? hihi.....Maar ik heb het ook regelmatig dat ik domme dingen doe. Laatst schonk ik koffie in voor iemand maar wel mooi naast de mok .   Heb er nog wel meer maar ben ze even vergeten ( hoezo toepasselijk )

Over domme uitspraken gesproken:
Ik ben kapster en moest laatst een man knippen ik wou hem shampoo adviseren voor zijn hoofdhuid,zeg ik heel mooi deze is goed voor uw voorhuid!!
Pas toen ik het gezicht van die man zag  wist ik wat ik had gezegd en kon natuurlijk wel door de grond zakken.
Het was natuurlijk een combi van voorhoofd en hoofdhuid voor degenen die anders een verkeerd beeld van me krijgen

Groetjes Mikkie.

Mijn hele leven bestaat uit "domme-acties" die altijd in het ziekenhuis eindigen... en met een sisser (nou ja.... sisser??) aflopen... behalve deze;

Ik en mijn man gingen wel vaker in het verleden naar lokale bandjes kijken, en 1 specifiek.. en gingen optreden in scheveningen (in de franse-bulldog) Dus we rijden met 2 auto's achter elkaar aan... (ik was de voorste) vlakbij afslag schiedam (centrum) gaat de telefoon, mijn man neemt op (ik reed) en zegt: Deb! we moeten eraf!! ( de broer van de leadzanger zat in de auto achter ons, en de leadzanger was zijn mic vergeten)
Dus ik; ieeeeeeeeeeee alsnog de afslag pakken.... en die is kort... héééééél kort.....
Normaal pak je die met hooguit 50 km/pu maar ik sjeesde natuurlijk zo van de snelweg af... en die goser achter me, er achter aan...
Mijn man en zijn maat waren behoorlijk flappie (van de weed) en ik maakte een schuiver van 180 graden... op 1 wiel!!!! Die goser achter me (die broer en een maat van ons) kon nog maar net in de ankers.. en stopte op 2 cm van onze voorbumper, bijna een kusje dus neus tegen neus
Mijn man en die maat hadden de tijd van hun leven!!! duhhhhh...... en ik en die maat (cq broer)   sprongen uit de auto, gaven elkaar een knuffel en hij riep; IK HEB JE ONDERKANTJE GEZIEN!!!!!! hahaha, geen enkele schade what so ever!!!!

Uit eindelijk in scheveningen aangekomen maar eerst een lekker  genomen voor de schrik, en die mic hadden we ook bij ons

lang verhááááááál!!!!!

Groetjes Debby

Nou Elke/Asja, volgens mij kun je je al een stuk beter voelen, staan echt leuke dingen bij. Ik heb vast vele domme acties. Eentje die ik zo snel even kan bedenken is de volgende: een zomer of 2 geleden had ik van die geinige punt-schoentjes gekocht. Het was lekker weer en in m ´n lunchpauze loop ik vaak even het centrum van Tilburg in (ik werk ook in het centrum). Ik voelde me toppie, vond dat ik er goed uitzag, helemaal on top of the world !! Dus ik paradeer langs een pleintje met een en al terras dat bomvol zat en ook nog eens met heeeeeeeel veel collega ´s........blijf ik met die kl.te punt achter een stoeptegel hangen en ga ik gewoon vol op m ´n snuit . Echt, languit met m ´n armen gestrekt lag ik op de stoeptegels, midden tussen de terrassen.....!! Ik had me best bezeerd. Kwam er een of andere toerist naar me toe om me te helpen op te staan. Ik schaamde me kapot . Zat een enorm gat ik m ´n broek ter hoogte van m ´n knie..... Maar ik moest wel terug naar mijn werk, dus kon ik daar nog eens even uitleg geven om mijn actie!!

groetjes
Mie

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 21:12:30'));

Dat van die mail; ik heb er laatst eentje de deur uit laten gaan met een verkeerde datum in de aanhef (was een aankondiging voor een speciale actie)... zucht... Oh, en wat dacht je van erectie tiepen ipv reactie...

Maar dat was een kleintje vergeleken bij de volgende wanprestaties;

Liep naar buiten met in de ene hand de sleutels en in de andere hand de sleutels. Drie maal raden wat er in de vuilniscontainer belande... Juist ja, en het ging hier niet om zo'n leuke grijze kleine, neeeee, om een hele grote die bij een flat staat. Ik moest er ín klimmen.

Deze is ook erg grappig;
Een tijdje geleden (woonde nog niet samen) had ik de grijze container (inmiddels weg uit de flat hihihi) aan de weg gezet en zou naar mijn werk gaan. Nog even een praatje gemaakt met de buurman die ik gedag zei met de woorden 'ik moet opschieten, moet naar de baas!'. Waarop hij stomverbaast naar mijn voeten keek en zei 'zo?!?'. Ik had mijn grote rode pluchen pantoffels nog aan...

Groetjes, KT

Dat moet dus zijn in de andere hand een vuilniszak...

Terug
Bovenaan