wedstrijdje domste actie ooit

Bij een vorige baan hadden we net een nieuw kopieerapparaat; helemaal supersjiek en ingewikkeld. We hadden een hele instructie gekregen. Om het apparaat terug te verdienen zouden we ook de service aan klanten bieden om kopietjes te maken. De eerste de beste persoon wilde een kopie van haar jaaropgave. Ze zei er nog bij; voorzichtig ermee, want ik kan geen nieuwe krijgen! En wat doe ik? Ik leg 'em in de verkeerde input en kopieer er dus keihard iets overheen wat nog op de glasplaat lag....

Ik moet er nog regelmatig aan denken als ik weer eens iets voor een ander moet kopieren!

Toen ik er gisterenavond achter kwam dat ik niet 100 mensen die mail had gestuurd maar 625...voelde ik me noooog slechter, maar nu ik de berichtjes lees, moet ik alweer lachen.
Ga zo door dames!!!!!!

groeten Elke

je raadt het nooit; zojuist komt hier een mevrouw het kantoor (Woningstichting) binnenlopen en vraagt of wij een sleutel hebben van de algemene vuilcontainer bij een flat tegenover ons. Ze had haar sleutels erin laten vallen.... Dus KT, je bent niet de enige!

Ik heb vorige week de sleutelbos met alle sleutels eraan in de put laten vallen. Mijn dochtertje zat nog in de auto en het huis was nog dicht. Geluukig kon de buurman de putdeksel openen en in de vieze drap mijn sleutelbos opvissen. Ik voelde me echt stom!!!

Ik heb een tijdje in Maleisie gewoont in een erg islamitisch deel van het land en studeerde daar een tijdje aan de islamitische universiteit waar ik de enige blanke was en een kop boven de rest van de bevolking uitstak. Toen ik om toch een beetje te integreren en niet al te zeer uit de toon te vallen toch maar een lange wikkelrok had aangeschaft en daarmee over de campus rondliep, stapte ik voor de mannenslaapzalen op de zoom van mijn rok (ja geen ervaring met lange rokken dus ) en daar stond ik in mijn ondergoed. Tja, ik heb veel genante dingen gedaan in mijn leven maar toen voelde ik me wel even rottig. Daar sta je dan met je poging om de westerse vrouw van hun imago als hoer af te helpen .

ohhh jaaa.. hahaha, Ik heb nog even verder nagedacht... en het ergste was tot nu toe nog wel; Mijn TROUWRING in de smeer-put op mijn werk laten vallen
Mijn super-lieve collega is bijna een uur bezig geweest, en heeft 'm gevonden!!!
In een vlaag van verstandverbijstering.. en natuurlijk zóóóó blij... heb ik hem een smakkerd bovenop zijn mond gegeven!!! hahahaha, volgens mijn man was dát wel het minste wat ik kon doen

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan