weeenremmers en 2 spuiten om longetjes te laten rijpen

Jeey wat een schrik, vreemd dat je omgeveing weinig begrip heeft. Hoop dat er toch nog mensen zijn die je kunnen helpen thuis met de kleine en het aan kant houden van je huis......
Sterkte de komende weken!!

Greetz Esz
 
Alle hulp inroepen die je kan!!!

19 januari was ik opgenomen en tegenover lag een meisje met hetzelfde euvel, met bijna 29 weken. Inmiddels is zij 34 of zelfs al 35 weken en het kindje nog steeds binnen. Dus het kan nog heel lang goed gaan!!! Al is ook zij blij als er 36 weken om zijn! Dat het goed kan blijven gaan, is ook altijd tegen haar gezegd door het academisch van Groningen.

Na een dag of vier mocht zij ook naar huis, met absolute rust. Zo nu en dan heeft ze weer het ziekenhuis bezocht voor een nachtje of wat (gewoon streek) wegens verhevigde weeen, maar mocht steeds weer naar huis. Mocht na een tijdje ook weer meer activiteit ontplooien, maar is daar toch erg voorzichtig mee. En als jij die rust niet kan nemen/krijgen thuis, dan moet jij dat gewoon aangeven bij de verloskundige/arts die je begeleid!!! Er is overal wel een mouw aan te passen en wellicht kunnen ze je helpen (al is 6 weken in het ziekenhuis liggen ook geen fun!).

Succes en strekte, hopelijk gaat de omgeving snel een beetje meewerken zodat jij je rustig kunt houden.
 
bedankt voor alle lieve reacties. Dat is echt fijn. Het gaat nu echt op en af. Gisteren dachten we dat we weer naar het ziekenhuis konden omdat de weeen weer heftiger werden, maar ze zakten uiteindelijk toch weer af. De dokter heeft inderdaad gezegd dat het ook mogelijk is dat ik gewoon de volledige duur van de zwangerschap uitloop, ik kan zelfs overtijd gaan, maar het kan ook eerder gebeuren. Er is gewoon niets van te zeggen. Ze hebben helaas geen glazenbol die de toekomst voorspeld. Die onzekerheid vind ik ook zo erg. Vanaf zondag komt mijn moeder hier logeren om voor de kleine te gaan zorgen nu mijn man weer moet gaan werken. Ik hoop alleen dat niet alles op haar neer gaat komen en dat anderen ook een steentje bij gaan dragen. Zij heeft op dit moment zware bronchitis dus is ook niet lekker in orde. Tja en als niemand iets kan/wilt doen zal ik het toch wel zelf moeten doen. Ik kan ook niet 6 weken in het ziekenhuis gaan liggen, want wie zorgt er dan voor mijn gezin? Gelukkig is mijn moeder een sterke vrouw en zal het allemaal wel goed komen en mijn man kan in de avonduren ook nog wel wat doen.

Groetjes
Angie
 
ten eerste over je huishouden moet je geen zorgen maken, sorry maar over schoonmaken, zou ik lekker laten gaan, als de afwas maar gedaan is en de wc en douche de rest de balle ermee, als het om jou en je kindje gaat is het belangrijkste, dan kan je moeder en andere voor jou en en jullie dochterje zorgen, en jij zorgt voor je zelf en je toekomstige kindje

sorry als het bot over komt maar zo bedoel ik het niet.

sterke ermee, en voor je man en ochter ook , en hoop dat je goed door de zare tijden heen komt.
 
Hey meid,
idd wat hierboven gezegd wordt, dan maar wat minder in orde, je moeder kan vast de belangrijkste dingen doen en dan kun jij rusten, dat heeft je kindje nodig, zou zo erg zijn als het komt omdat je per se de badkamer gepoetst wil hebben!!
Wel ontzettend lief van je moeder.. wat moeten we zonder hé!!!!!!
Rustig aan hoor!
Liefs MJ
 
gewoon rustig aan doen en de boel de boel laten, als je kleintje maar verzorgd wordt en jij ook. vies zal het toch wel niet worden als mams rondloopt en een kruimerl meer of minder maakt niet uit. hoop dat de weeen wat gaan afzakken en dat je dadelijk weer kunt gaan lopen totdat het zover is, heel veel sterkte
 
Wat een lieve moeder heb je en wat raar van de andere familie dat zij niets willen doen... voor zoiets moet toch tijd en energie vrij gemaakt worden lijkt me.

heel veel sterkte en we duimen met jullie mee dat het kleintje nog een aantal weken blijft zitten zodat het straks wat sterker ter wereld komt!
 
Terug
Bovenaan