weeenremmers en 2 spuiten om longetjes te laten rijpen

jeetje wat een verhaal. Hoop dat je je kindje in ieder geval tot de 34e week binnen kan houden, daarna gaan ze niet meer remmen omdat de levenskansen dan heel groot zijn.
pf lastig hoor russtig aan doen als je een kleintje rond hebt lopen.

heel veel sterkte!!
 
Pfff heel veel sterkte, ik HOOP natuurlijk dat de kleine nog minimaal een week of 4 a 5 binnen blijft, MAAR,en dit is niet pessimistisch of negatief bedoeld; maar juist positief, k heb ook van heeel dichtbij gezien; mn neefje is met 28wkn met een spoed keizersnede geboren en loopt inmiddels al 3,5 jaar vrolijk in de rondte ;-)
 
Bedankt weer voor de lieve reacties. Natuurlijk maakt het huishouden me nu minder uit. Jammer als het er niet altijd even netjes eruit ziet. Het is gewoon belachelijk dat mijn moeder het moet gaan vragen of mijn schoonfamilie aub willen helpen. Maar goed, zal toch nooit veranderen. Mijn moeder is een schat en zorgt enorm goed voor mij en mijn dochter als mijn man werken is. Ze is echt gek op haar kleindochter en haar kleindochter op haar. Wordt straks nog wat als alles achter de rug is en ze gaat weer naar haar eigen huis.
Ben net weer bij de verloskundige geweest en met de baby gaat het goed gelukkig. Morgenochtend moet ik naar de gyneacoloog voor controle en dan wordt er gekeken of de baarmoederhals en mond nog goed zijn. Nu ik al een aantal dagen van de weeenremmers af ben, zijn de weeen wel weer erger geworden. We moeten gewoon afwachten. Het is erg prettig om te lezen dat het ook goed kan gaan als een baby te vroeg geboren word, zoals sommige van jullie zelfs schrijven over baby's van 28 weken. Zo blijf ik toch positief over mijn eigen situatie. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Angie30
 
Terug
Bovenaan