week na eisprong...ongikrampjes en..

Hoi,

Herkenbaar voor iemand???????? (vooral graag voor zwangeren, haha)
Het is nu een week na m 'n eisprong. De afgelopen dagen aardig veel witte/doorzichtige afscheiding gehad (sorry) en nu sinds vanmorgen heb ik het gevoel of ik ongi ga worden. Ik tintel door m'n hele lijf, heb een zwaar en soms weeig gevoel in m 'n onderbuik. Heel af en toe denk ik m 'n borsten te voelen, maar bijv. op dit moment weer helemaal niet!
Ik heb trouwens afgelopen maandag voor m 'n eisprong de eerste IUI-behandeling gehad, daarvoor clomid en pregnyl gebruikt om m 'n eisprong te regelen, weet dus 99% zeker dat m'n ei maandag is gegaan.

Ooohhwww hopelijk houdt m 'n lichaam me dit keer niet voor de gek!!!
Groet, moon
 
He moon,

Ik heb een beetje hetzelfde als jij qua buikpijn. Ik zit nu zo'n anderhalve week na mijn eisprong en ik heb sinds vrijdagavond heel licht bloedverlies. Stelt helemaal niks voor hoor maar toch... en ik heb nu ook zo'n buikpijn net alsof ik ongesteld moet worden terwijl dat eigenlijk woensdag pas zou moeten zijn. Ik hoop dat het innestelingsbloeding is maar het kan net zo goed zijn dat ik ongesteld ga worden. Niks aan he die onzekerheid. Het enige wat we kunnen doen is afwachten maar dat duurt zo lang!!! He meid veel succes, ik ga voor je duimen!!!!

Liefs Iris
 
hoi,
tja, wachten duurt echt lang!! vooral nu ik pregnyl gebruik, want dan raden ze aan om meer dan twee weken te wachten omdat in pregnyl het hcg-hormoon zit en deze dus op de test kan werken als je te vroeg test!! Heb me voorgenomen om volgende week woensdag te testen als ik dan nog niet ongi ben. komende zondag is eigenlijk al m 'n NOD. Hopelijk heb ik het geduld om te wachten, haha

Sinds ik dit topic opende heb ik steeds nog wel "last" van m 'n buik; zwaar gevoel, steekjes vooral links, maar ook op meerdere plaatsen, vrij veel plassen, ongi-gevoel is  wat minder aanwezig. Ook denk ik soms m 'n borsten te voelen, terwijl ik dat eigenlijk nooit heb gehad. Hoop dat ik het me niet verbeeld, wil zo graag al vanalles voelen. Ik weet wel dat vaak de tekenen van zwanger zijn pas later duidelijk worden, maar toch lees ik hier ook wel vaak dat meiden al voordat ze positief getest hebben vanalles voelen. Dan ga je vazelf natuurlijk ook naar die tekenen opzoek. Erg frustrerend  soms .    Steeds als ik moet plassen kijk ik bij het afvegen of er misschien wat oud bloed bij zit... het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat je een innestelingsbloeding gaat krijgen, dat is niet bij iedereen zo, maar ik wil zo graag een teken, aaahhhhh
We wachten maar weer af....
Hoe is het met jou?
Groet, Moon      
 
voor wie het wil lezen..hier nog even een update over mijn toestand,
morgen is m 'n nod...spannend!!! Vorige week zondag schreef ik dat ik al die verschijnselen kreeg, nou, die bleef ik houden tot en met donderdag. Sinds gisteren wordt het weer wat rustiger in 'n buik, dit maakt me heeeeeel onzeker.
Misschien wat meer uit zelfbescherming bereid ik me er nu op voor dat ik toch morgen ongi ga worden. Zie er  wel tegenop om ongi te worden zeg!! Maar ja, wat komt dat komt, en nu ik er niet meer zo zeker van ben komt de klap miss. niet zo hard aan.
hou jullie op de hoogte,
Groet, Moon
 
Hey moon, zit in het zelfde schuitje als jij! Morgen ook mijn NOD en had gewoon de zelfde klachten als jou. Ook zijn die klachten sinds donderdag weggegaan, heb alleen nog last van pijn in mijn borsten... En die pijn is anders dan de pijn die ik heb als ik ongi moet worden. Sinds vandaag wel last van draaierigheid...
Hoop dus stilletjes op een wonder deze maand (zou wel leuk cadeau zijn want mijn vriend en ik hebben donderdag ons 9 jaren samen gevierd en bovendien verjaart hij 27 oktober; en we zitten ook al in ronde 11...)

Hoe lang ben jij al bezig?

Succes morgen, ik duim voor jou!

XXX
Babeken
 
hey Babeken,
Wij zitten inmiddels al in ronde 27! Tja, kinderen neem je niet, die krijg je...dat gezegde gaat bij ons dubbel en dwars op, helaas!
Hoe is het nu met jou?
Ik ben nog niet ongi geworden!!! dus over tijd. Wel vind ik het erg spannend en ben dus ook gespannen, wat het misschien ook kan tegenhouden.
SInds donderdag waren dus al m 'n klachtjes en pijntjes weg. Gisteren was m 'n nod en ik heb gisteren ook de hele dag het gevoel gehad dat ik het zou gaan worden. Een heel weeig gevoel in m 'n onderbuik, en gewoon ook pijn in m 'n buik en rug. Dit is tot nu toe dus nog nergens op uitgedraaid, en vandaag is het ook weer een stuk rustiger in m 'n buik!!  
Wel denk ik af  e toe m 'n borsten weer te voelen. Dit zit vrij  diep in m'n borsten (zeg maar)   is niet oppervlakkig, zodat  het niet pijnlijk is als ik me stoot ofzo. niet echt gevoelig dus...hoe is dat bij jou??  

hopelijk heb jij al goed nieuws... ik zag je ook in de lijst van nod in oktober staan, toch?
Ik wacht nog met testen tot woensdag, dit i.v.m. de hormonen die ik gespoten heb voor de IUI-behandeling. Deze hormonen bevatten het HCG-hormoon en kunnen bij te vroeg testen een verkeerde uitslag  veroorzaken....eventjes geduld dus nog

Groet, MOON
 
Jeetje moon!
Spannend meid, ik duim hoor!
Sterkte met wachten en ik hoop dat je ongi gewoon wegblijft door een heel goede reden.........dat mag wel na 27 rondes.........

Liefs Rimke
 
Hoi Moon,

Het gevoel wat jij beschrijft lijkt heel veel op wat ik had vlak voor mijn positieve test. Een week ervoor dacht ik echt dat ik ongesteld ging worden. En toen ik het eigenlijk moest worden, vlak ervoor ook weer. Licht gespannen gevoel in mijn borsten. En daarna enkele dagen niks. Ik heb positief getest toen ik 4 dagen over tijd was.

Tja.... Ik weet niet in hoeverre de hormonen die je hebt gehad bijdragen aan deze gevoelens. Kan me voorstellen dat je lichaam daardoor ook een beetje in de war raakt.

Heel veel succes in elk geval. Ik zal voor je duimen.
 
Terug
Bovenaan