week na eisprong...ongikrampjes en..

Jeetje 27 rondes. Maar wie weet deze ronde! Wanneer ben jij met de medische molen begonnen?

Ik ben vandaag ongi geworden en heb samen met mijn vriend besloten om het even voor bekeken te houden. Zit er echt door...

Jij véél succes hoor en hoop snel pos nieuws te kunnen lezen!

Groetjes
Babeken
 
Hee Moon!
Ik heb de laatste paar dagen ook de ongesteldheids buikpijn.  Ik heb elke keer t idee dat ik ongesteld ben geworden en dan gaan we maar weer eens naar de wc. maar dan is het weer niet zo... gelukkig! Volgens mijn normale cyclus moet ik zaterdag ongi worden dus ik ga t maar ff bekijken.....
Ik hoop zo voor jou dat het raak is.... jij wacht al zo lang.

Succes!

X
 
hoi meiden,
Ben nogsteeds niet ongi geworden!!! morgenochtend wil ik gaan testen, ben dan de rest van de dag vrij, dit lijkt me wel fijn, wat de uitslag ook is.
Tja, mama t...hopelijk is het een goed teken dat ik hetzelfde voel als wat jij had. Ben woensdag drie dagen overtijd, hopelijk is dat voor mijn (HCG)hormonen wel lang genoeg om op de test te verschijnen. Als ik morgen negatief test en nogsteeds niet ongi wordt, dan wordt ik echt gek denk ik!!!

Babeken, aahh jammer zeg. Is misschien wel goed om even wat afstand te nemen. Toen wij afgelopen zomer 6 weken moesten wachten i.v.m. vakantie op de gyn.afdeling kwamen we ook helemaal tot rust, konden weer meer ontspannen en dat werkte ook goed op onze stemming.
Toen ik pas gestopt was met de pil (nov. 2006) ben ik een keer bij de huisarts geweest i.v.m. buikpijnen ed. Dit bleek van het ontpillen te komen, maar dat wist ik toen dus niet.
De ha. gaf toen al aan dat het niet gezegd is dat je een eisprong hebt als je ongi wordt, maar dat je dat kunt controleren door te tempen. Hier ben ik toen meteen mee begonne, vooral uit noieuwsgierigheid of ik wel een ei had, omdat ik voor mijn pilgebruik gemiddeld maar 2x per jaar ongi werd.
Na een paar maanden wel tempverhoging na m 'n eisprong, kreeg ik maanden geen verhoging meer, en dus ook geen eisprong.   Ben toen in mei 2007 weer naar de ha. gegaan, die gaf aan dat ie me wel wilde doorsturen, maar  dat de medische molen geen pretje zou zijn door allerlei vervelende onderzoeken ed. We besloten toen om het de zomervakantie nog over te tillen, en zijn toen 18 oktober 2007 voor het eerst bij de gyn geweest, dus na ongeveer een jaar zelf proberen.
Tja nu is het al weer 21 oktober 2008, en zijn we weer een jaar verder, zonder babytje. Wordt er soms wel erg verdrietig van, maar heb ook goeie hoop dat het met de hulp (IUI) die we nu krijgen toch wel een keertje moet gaan lukken.

groet, Moon    
 
oh ja, potje ongeduld, dat naar de wc gaan en iedere keer met angst afvegen, maar dan toch geen spoortje bloed tegen te komen, dat heb ik dus ook.
Ik moet ook heeeeel erg vaaaaak plassen de laatste paar dagen, heel irritant. Zeker wel twee keer in het uur. Maar wat ik de laatste jaren vaker gelezen heb is dat dat ook een verschijnsel kan zijn. spannend!!
Jij ook heel veel succes de komende dagen,
Groet, Moon
 
vanmorgen getest...helaas negatief   Ik blijf dat ongi-gevoel wel houden, denk steeds dat het zo wel zal beginnen, pfff erg frustrerend.
Als ik echt nog niet ongi wordt, dan ga ik zaterdag weer testen,
hou jullie op de hoogte,
Groet, MOON
 
Vervelend is dat. Bij Lotte wist ik ook zeker dat ik zwanger was, maar de test was negatief. En dat terwijl ik me al een paar weken niet goed voelde. Ik was toen zo naief om de test maar gelijk te geloven.

Toen  ik steeds meer klachten kreeg, dacht ik dat het van het ontpillen was of zo.  We gingen een maand na de eerste test naar Disneyland en ik wilde even zeker zijn dat ik niet zwanger was ivm achtbanen en zo. Dus geheel casual,  gewoon om zeker te zijn dat het echt niet zo is, een test gedaan. Hartstikke positief!

Ik hoop  echt dat het voor jou ook raak is deze keer! Ik gun het je meid!

Groetjes, Marisa  
 
heee hallo!

Moon, vervelend dat de test negatief was.
Ik begin met de dag misselijker te worden, misschien zijn het de  zenuwen of ik ongesteld word of niet. maar ik hou me er op zich niet zo mee bezig, alleen kijk ik en schrijf ik mee in dit forum.
Ik moet zaterdag ongesteld worden en als ik de hele week niet ongesteld word mag ik van mezelf testen. dus tja afwachten maar.

x
 
Terug
Bovenaan