week na eisprong...ongikrampjes en..

Hoi meiden,
Nogsteeds geen rd'tjes te bekennen, ik wordt er zo zenuwachtig van, kan af en toe wel huilen (doe dat dan ook )  .     Ik voel nogsteeds vanalles, alleen vandaag weer wat meer dan gisteren. Op momenten dat ik niks voel denk ik al gauw dat ik het me allemaal verbeeld, maar vandaag kon ik er echt niet omheen. Stond vanmorgen met een niet zo lekker gevoel op, ging een beetje richting misselijk. Heb een vol gevoel in m 'n buik/maag en ook verminderde eetlust. Ook ben ik erg moe!   De krampjes in  m 'n buik zijn soms best heftig, dat ik denk, als ik zwanger zou zijn, dan zou ik toch niet zulke krampen hebben??!!?? M 'n darmen zijn wat onrustig, wat ook voor krampen zorgt, en wanneer ik gepoept heb of een wind gelaten heb (sorry!!) dan is het weer even wat minder, maar er lijkt zich toch steeds weer lucht in m 'n darmen te ontstaan, beetje zo 'n opgeblazen gevoel zegmaar.

Marisa,
Zou je die klachten die jij al had voordat je (zeker) wist dat je zwanger was eens willen beschrijven!!

Potje ongeduld,
Ik hoop met je mee dat je dit weekend maar niet ongesteld gaat worden, tja, die misselijkheid kan natuurlijk een verschijnsel zijn, maar ook van de zenuwen komen,
probeer maar een beetje rustig te blijven. (zeg ik die dat ook niet kan, haha)

Meiden, succes!!!
Ik hou jullie op de hoogte,
Groet, MOON
Ik hoop zo dat de dingen die ik voel toch ook echte zw.verschijnselen zijn!!!
 
hi moon, ff een vroeg berichtje, ik moet zo werken. Ik ben helaas gister ongesteld geworden, en best hevig ook. maar ja, ik heb vanavond een feestje dus dan weet ik waar ik aan toe ben! maar ik baal er wel van.

x
 
hoi,
Helaas nog geen goed nieuws, heb vanmorgen getest en die was dus zo negatief als maar kan
Begin nu toch echt te twijfelen of m 'n ei wel is gesprongen (ondanks dat ik pregnyl heb gebruikt) Heb wel allerlei klachten; moe, vaak plassen. beetje pijnlijke borsten soms, krampjes en steekjes in m 'n buik, veeeel afscheiding, enz.
Snap er niks van.   Hopelijk is gewoon m 'n hcg nog niet hoog genoeg en test ik over een paar dagen wel positief.Wel ga ik morgen eens met het z 'huis bellen om te overleggen...misschien mag ik van hun wel een bloedtest doen,
Hou jullie op de hoogte,
Groet, Moon
 
heee moon! weet je al wat meer? vervelend he om zo in onzekerheid te zitten. maar ja. ik hoop het beste voor je!   Het feestje was leuk! we zijn uit eten geweest bij een australisch restaurant! was super geslaagd!
ik moet zo lekker weer werken! mijn eerste avond dienst als leidinggevende! hihihih

X
 
hoi,
helaas geen goed nieuws... ben nog niet ongi, maar weet inmiddels wel dat ik deze maand geen eisprong heb gehad, en het dus nooit gelukt kan zijn,
Heb met het z 'huis gebeld en de situatie uitgelegd, had van te voren 's morgens m 'n temp opgenomen, die was dus laag, en dat geeft aan dat ik dus geen ei heb gehad. (ik weet vanuit eerdere "temp maanden" wat m'n normale temp is, en hoe hoog 'ie is na de eisprong)
Ik heb nu een kuurtje provera voorgeschreven gekregen om de menstruatie op te wekken, anders kan het nog ik weet niet hoelang duren voordat ik ongi wordt, en dus weer verder kan met een nieuwe ronde.
Ben natuurlijk wel teleurgesteld, maar nu ook van de spanning af die er afgelopen week was toen ik zo in onzekerheid zat.   Kan er vrij makkelijk overheen stappen. Hopelijk wordt ik door het kuurtje gauw ongi, zodat er weer een nieuwe ronde aanbreekt,
groet, MOON
 
Hallo allemaal.
Ik en mijn vriend zijn al 6 jaar bezig
Eerst hebben we het gewoon geprobeerd maar niet gelukt nu zijn we al 10 maande bezig met de iui in Tilburg.  
 
Tot nu toe nog geen suc6 soms maakt het je machteloos en verdrietig wand iedereen om je heen word wel zwanger super leuk nartuurlijk en ik kan daar dan ook van genieten en me door zettings vermogen uithalen maar het is wel heel moeilijk
9 okt onze nieuwe incimenatsie gehad en tot nu toe gaat alles goed en hoop naar 10 x dat het ook goed blijft gaan we hebben zo veel tegen slagen gehad van de 10 keer 3 x onderbroken en 7 keer in gebracht waar van 3 miskramen en 4 keer gewoon ongesteld geworden voor dat ik moest testen heel rot maar we blijven wel door gaan en er voor vechten en hoop houde  als.het bij iemand anders kan kan het bij ons ook ik hoop echt dat 10 x scheeps recht is en we nu keer geluk mogen heben naar 6 jaar en 10 maande ongebroken hormonen gebruik ik spuit sogtens en savonds en naar het inbrengen gebruik ik ook nog capsules die mijn slijmvlies goed houd 
 
Terug
Bovenaan