Hoi!!
Hier precies hetzelfde verhaal. Elke maand denk ik me weer ENORM zwanger te voelen, haha. Vorige maand was ik er overigens wel van overtuigd het niet te zijn (dit uiteraard uit pure zelfbescherming, haha!!)
Ik zit nu op dag 31 van m'n cyclus. Dit varieert van 30 tot 32 dagen, dsu tja...
Voel me niet zwanger of zo. Was een paar weken terug wel paar keer misselijk 's nachts. Vorige week dacht ik dat m'n buik anders aanvoelde, en nu weet ik dat niet meer.
Maar goed, bij m'n vorige zwangerschap heb ik nergens last van gehad, dus dat zegt niets.
M'n man denkt deze keer dat ik zwanger ben, dat heeft hij nog niet eerder gedacht.
Heb inmiddels wel al een paar testen gedaan. Belachelijk natuurlijk, maar ja, ik kan toch niet wachten. Nu proberen we te wachten tot het weekend. Zal wel niet lukken, hihi.
Voel trouwens ook geen menstruatie aankomen. En dat voel ik anders (meestal) wel.
Nou ja, we wachten maar af. Ik dacht dat ik er bij een tweede kindje niet zo me bezig zou zijn, maar verschrikkelijk zeg.
Succes allemaal!
O ja. Tips? Pfff lastig hoor. Zelf ben ik er minder mee bezig als ik aan het werk ben. Di tot vrij werk ik. Maar verder? Geen idee. Ze zijn hier ook meer dan welkom.
Groetjes, sunshine