week voor NOD en ik voel alweer vanalles

zoals de titel al zegt, het is weer zover, haal me vanalles in mijn hoofd,

denk af en toe buikpijn te hebben, en was afgelopen week verkouden en steeds als ik moest hoesten kreeg ik een pijnscheut in mijn onderbuik.

hihi, ben benieuwd, nog een weekje wachten

gr. Debbelientje

Hoi!!

Hier precies hetzelfde verhaal. Elke maand denk ik me weer ENORM zwanger te voelen, haha. Vorige maand was ik er overigens wel van overtuigd het niet te zijn (dit uiteraard uit pure zelfbescherming, haha!!)

Ik zit nu op dag 31 van m'n cyclus. Dit varieert van 30 tot 32 dagen, dsu tja...

Voel me niet zwanger of zo. Was een paar weken terug wel paar keer misselijk 's nachts. Vorige week dacht ik dat m'n buik anders aanvoelde, en nu weet ik dat niet meer.

Maar goed, bij m'n vorige zwangerschap heb ik nergens last van gehad, dus dat zegt niets.

M'n man denkt deze keer dat ik zwanger ben, dat heeft hij nog niet eerder gedacht.

Heb inmiddels wel al een paar testen gedaan. Belachelijk natuurlijk, maar ja, ik kan toch niet wachten. Nu proberen we te wachten tot het weekend. Zal wel niet lukken, hihi.

Voel trouwens ook geen menstruatie aankomen. En dat voel ik anders (meestal) wel.

Nou ja, we wachten maar af. Ik dacht dat ik er bij een tweede kindje niet zo me bezig zou zijn, maar verschrikkelijk zeg.

Succes allemaal!

O ja. Tips? Pfff lastig hoor. Zelf ben ik er minder mee bezig als ik aan het werk ben. Di tot vrij werk ik. Maar verder? Geen idee. Ze zijn hier ook meer dan welkom.

Groetjes, sunshine

Hallo,

Hier precies hetzelfde hoor, Ik ben hier een hele tijd niet geweest omdat ik toen alleen maar gek werd (en ik ook anderen gek maakte met mijn verhalen haha) Maar normaal gesproken heb ik altijd een paar dagen van te voren (moet de 12de ongesteld worden) last van mijn borsten, zo'n prikkeldraad gevoel, maar nu heb ik dat denk ik al anderhalve week. Durf geen hoop meer te hebben maar voel me nu wel wat anders dan anders. Kennen jullie dat?

Gr mama van Aimée

o jee wat leuk om te lezen
dat jullie je dus ook echt "ongesteld" voelen worden,ik heb dat ook altijd ,en dan kan ik altijd lekker gaan chagerijnen haha.
ik voel het echt als ik naar de wc moet,een paar dagen van te voren ....ja hoor daar is het gevoel weer bah bah bah
nu moet ik eigenlijk woensdag tot zondag onge worden,maar ik heb het gevoel nog niet gehad,dan ga ik natuurlijk gelijk weer denken o jee zal het zal het.
maar dat wil ik eigenlijk niet denken,want de teleurstelling is elke keer zoooooo groot.
nou ja wel goed om te lezen dat er meer zijn die het hebben.
succes meiden ik duim voor jullie
groetjes F

Hey meiden!
Ik heb precies hetzelfde!
ik moet zondag ongesteld worden.
Vorige maand is mijn prille zwangerschap in een mk uitgelopen. Maar nu voel ik weer al die dingen waar ik toen ook "last" van had.
Pijnlijke borsten, vermoeid en af en toe misselijk, ook heb ik duizelingen. Dit had ik allemaal vorige keer ook, en toen bleek ik dus zwanger!
Dus ik hoop dat het nu weer zo is!
Alleen dat het deze keer goed blijft gaan!
Ik heb dus zondag of maandag mijn NOD.
Maar ik wacht pas tot het weekend daarop met testen.
Vorige keer teste ik toen ook pas positief.

Succes allemaal en ben benieuwd!
Hopen voor ons allemaal dat we deze maand wel gelijk hebben aan ons gevoel!

Groetjes!

DIt is mijn allereerste berichtje hier. Ik volg het zo af en toe en ben een tijdje ook niet geweest omdat ik mezelf idd. GEK maak!! We zijn nu sinds mei aan het proberen (ik kan 'klussen' in die context echt (nog?) niet uit mijn toetsenbord krijgen sorry :)) - ik noem het liever 'knutselen', maar da's net zo 'erg' haha!
A.s. zaterdag is dé dag dat ik eigenlijk weer ongesteld moet worden. Het is daarom echt super leuk te lezen dat ik echt niet (weer) alleen in spanning zit. We willen het n.l. nog aan niemand kwijt dat we 'proberen'... Zucht, het is echt hetzelfde verhaal als jullie...
Ik wens daarom iedereen veel geluk en duim (ook) voor iedereen die hoopt zwanger te zijn. Ben benieuwd!
Liefs, M

Gelukkig idd om te lezen dat ik hier niet alleen zo gek van kan worden, ik zit nu precies een week voor mijn NOD, volgende week woensdag.

Heb echt het idee dat ik kleine krampjes in mijn onderbuik heb, een beetje links van het midden zeg maar... maar ze zijn zo klein dat ik net zo goed verzonnen kan hebben.

Ik hou me maar vast aan het idee dat sommigen helemaal niets voelen tot zes weken en dus toch zwanger zijn...

gr. Debbie

Tips om de dag door te komen: niet teveel op dit forum kijken ;-) en veel werken...

Terug
Bovenaan