week voor NOD en ik voel alweer vanalles

@ikwachtalruim2jaar, Wanneer is jouw NOD dan precies?? Sorry als ik er overheen heb gelezen, maar naar zo'n lange tijd wachten zou het wel erg fijn zijn he?

Grtjs,

@keanosmama
mijn eerste NOD was gister,maar aangezien ik een cyclus van 30 tot 34 dagen heb ,kan het tot zondag zijn.
dus heel erg spannend weer.
ja het zal inderdaad wel heeel heeeeeel erg fijn zijn als het nu is waar mag zijn ja.
en wanneer is jou NOD??
gr F

Hallo Dames
Ik geloof dat ik niet de enige ben die iedere maand weer opnieuw zo in spanning zit rond zijn NOD mijne is pas volgende week maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat is verrekte moeilijk..
Ik voel me nog niet anders eigenlijk dus ga er maar vanuit dat het weer niet raak is! Maar we hebben zeker genoeg geklust rond mijn eisprong met ovutest! Afwachten dus maar en zijn ook mensen die de eerste paar weken nog niks voelen dus daar houd ik me dan maar aan vast!
Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!

Groetjes

Ik ben zwanger!!!

Ben zoo blij :D Maar ondertussen ook weer heel onzeker, hoe zal het gaan enzovoort.

Ik blijf voor jullie duimen meiden!!!

@ MamavAimeée
GEFELICITEERD inderdaad :) Leuk hoor, een heerlijk idee... geniet ervan!

Vandaag mijn NOD en hoewel ik nog geen ongesteldheid kan ontdekken, voel ik het in mijn buik wel flink rommelen... dus ben niet heel zeker. Normaal word ik zo rond de middag alsnog ongesteld... Aaaah, wachten is echt erg! Snel weer werken :)

x

Hee hoi,

Hier ook nog een wachtende...mijn nod is maandag maar het kan ook nog 2 weken duren. Ik heb pas een mk gehad vandaar.

Ik verwacht er niet veel van, maar ik vind het wel weer spannend!

Liefs grote broer

ps MamavAimeee van harte gefeliciteerd!!! Hopen dat er velen zullen volgen!!!

Terug
Bovenaan