week voor NOD en ik voel alweer vanalles

@Debbelientje alleen dit berichtje dan en dan ga ik ook hard werken en even niet meer op het forum kijken :) Had ook flink veel buikpijn maar die zat naar mijn idee niet laag genoeg (want dat hoort toch?!). Denk telkens dat ik wat misselijk ben en voel me ook ontzettend moe, maar dat kan ook de hitte zijn geweest... Zaterdag maar afwachten weer... wel spannend :)

@ MMdj wat naar voor je een MK, gaat het een beetje? Was het de eerste? Veel succes hoor!

En nu stop ik. Echt.

Liefs!

@ alle meiden: volgens mij gaan er een hoop testen dit weekend.. alvast succes allemaal :) Hopen op veel positief nieuws!

Sja.. en werken zit er hier zeg maar niet helemaal in omdat ik op dit moment halve dagen werk door een ongeluk(je)... Dus de andere halve dagen mezelf lekker aan het gek maken ;)

Wat trouwens hier verder wel goed werkt: binnenkort krijgen we eindelijk onze pup, dus daarover lekker inlezen en spulletjes uitzoeken... Ben je ook lekker bezig!

Maar deze maand wel weer heel anders dan de andere maand bij mij. Zo had ik vorige maand nog last van mn tepels, nu doen heel mijn borsten gezellig mee! En 's nachts veel misselijk terwijl ik vorige maand juist overdag hier wel eens last van had (of was dat gewoon de warmte?) ach ja...

ik heb vandaag mijn eerste NOD dag en die kan tot zondag duren.
normaal gesprokene voel ik me echt ongi worden,maar dat lijkt nu niet het geval te zijn.
ik reken er nu eerlijk gezegd niet op,omdat het elke keer zo tegenvalt,en ok omdat als ik deze keer wel ongi word,dat ik dan moet bellen naar het ziekenhuis,voor een kijkoperatie,en ik zie dara erg tegen op,dus probeer er niet aan te denken.

ik ben wel zo chagerijnig als de pest,en kan de hele dag wel in janken uitbarsten,daar heb ik normaal nooit geen last van.
maar ja ik ga me toch nog maar geen ilusie maken,anders heb ik straks echt iets om voor te janken.
wel leuk dat we allemaal ongeveer in de zelfde tijd zitten.
ik duim voor jullie allemaal.
groetjes F

@ Mariaaa: Het was idd mijn eerste zwangerschap en dus ook mijn eerste mk. Ik was nog niet zo heel ver. Ongeveer 6 weken dus viel het qwa pijn enzo wel mee. Ook heb ik me er wel weer overheen gezet.
De natuur doet niet voor niets zijn werk.
Maar aangezien ik nu diezelfde kwaaltjes weer heb, heb ik goede hoop voor deze maand.
Hoop alleen heel hard dat het de volgende zwangerschap wel goed blijft gaan! Dus eerst maar uitzingen tot de 1e echo. Maar ja nu moet ik het eerst maar uitzingen tot na het weekend. Als ik zondag niet ongi wordt ga ik dinsdag testen.

@ Alle meiden: Leuk om te lezen dat we bijna allemaal in het zelfde schuitje zitten!
Houden we elkaar op de hoogte?

Groetjes!

Haaj,
Ohh Gelukkig, ik ben niet de enige! Al meerdere malen heb ik me zo zwanger gevoeld en het gebeurde maar niet. Werd netjes op mijn NOD ongesteld.. Al vanaf jan bezig en MK in mei. Gelukkig is mijn cyclus weer in orde. Volgende week zondag mijn NOD maar voel nu ook al weer van alles..

Bij mijn vorige zwangerschap (van mijn zoontje) werd ik pas misselijk na 5 weken.. Hopelijk dus niet weer schijnzwanger.

Liefs,

Ik hoop dat we allemaal positief gaan testen. Hebben jullie dat ook.. Dat je eigenlijk ook niks durft te voelen?? Heb ik iig wel..
Nou ik ga voor jullie allemaal duimen hoor!!

xx Mama van Aimée

@ikwachtalruim2jaar En? nog niet ongesteld?!

Sorry trouwens, 'super leuk' is niet de juiste bewoording. Het is meer een 'opluchting' vrouwen gevonden te hebben die net als ik in spanning afwachten :) 'Super leuk' zou het eerder zijn als we allemaal lekker snel zwanger worden!! En dan ben ik nog maar net een half jaar bezig.

Ik had me trouwens verrekend, mijn NOD is morgen!!

En nu weer werken en hier niet meer rondstruinen!

@Mariaaaa : nee nog niet
ik hoop zo dat het nu is raak is.

ik denk anders altijd van alles te voelen,zeg dan ook echt tegen mijn vriend vind je mijn borsten groter/zwaarder haha hij vind het niet zo erg dat ik dat vraag hihi
achteraf moet ik er altijd wel op lachen hoor,als je dan toch weer ongi geweest bent.
ik neem me eigen altijd voor om volgende maand is normaal te doen ,en me niet van alles in mijn hoofd te halen,maar het is altijd hetzelfde liedje.
behalve nu,want ik voel helemaal niets,normaal heb ik al 3 dagen van te voren het gevoel dat ik ongi aan het worden ben,vooral als ik naar het toilet moet,denk ik het te voelen ;p
maar nu voel ik helemaal niets,dus of 1 ik heb naar mezelf geluisterd en maak mezelf niets wijs.
of 2 het dak kan eraf haha (nu maak ik het mezelf toch weer wijs haha)

ik krijg als het goed is vandaag 2 gratis testen thuis gestuurd,ik had mee gedaan met iets op internet,en won daarmee 2 gratis testen.
eigenlijk wil ik niet eerder als zondag testen,maar ja dat kan ik mezelf niet beloven als die dingen op de mat vallen.

ergens durf ik ook gewon niet te testen hoor,elke keer die tegenslag blehhhh gek word er ervan.

nou meidenik duim voor jullie hoor
gr F

Terug
Bovenaan