Weer bloedverlies

Hey dames,

Dag is vandaag begonnen met bruin (oud bloed van vannacht denk ik), verder nog maar 2x bloedverlies gehad tot nu toe vandaag. Heb echt het idee dat het minder is dan gisteren. Verder nergens last van, geen pijn, maar ook geen zw,kwaaltjes. Emotionel gaat het vandaag wel goed. Krijg toch steeds meer hoop dat de bloedingen door evt aspirine komen en het nog niet betekent dat er een mk aankomt.
We blijven hopen!

groetjes,
Dionne

ps: dit weekend zal ik waarschijnlijk niet online zijn, dus geen ongerustheid svp ;-) we zijn gewoon een weekendje bij onze familie op bezoek.

Hoi Dion,
Fijn om te horen dat je het vertrouwen een beetje terug hebt!
Ik denk nog steeds aan je!

Geniet van je weekend, hopelijk kan het je wat afleiding bieden!

Groetjes Janneke

Hoi Dion,

Ik las net pas je berichtje. Ik hoop dat je na het weekend ons weer positief nieuws mag brengen! Duim voor je, ik kan zo veel advies geven, maar je hebt toch je eigen gevoel over hoe het nu loopt. Sterkte en succes.

Bedankt voor de link.

Shanaz

Jeetje Dion,
Wat vreselijk zeg al die onzekerheid weer.
Ik hoop dat de bloeding inderdaad met de poeders te maken heeft en dat het vruchtje gewoon gezond door mag groeien.
Ik ben nu zelf 2 dagen overtijd maar durf niet te testen omdat ik allerlei verschijnselen heb die duiden op een naderende menstruatie en dan weet ik liever niet dat ik evt. zwanger ben geweest.
Jeanette

Toch nog snel ff hier op internet,

Jeanette, spannend meid. kan me voorstellen dat je nog ff niet durft te testen. Succes met afwachten en ik hoop voor je dat je toch weer zwanger blijkt over een aantal dagen.  Ik heb vorige week 1 dag na mijn NOD getest omdat ik er eigenlijk zeker van was dat ie negatief zou zijn. Had nergens last van maar ongi bleef uit (kwam te laat dacht ik), mannetje was het zelfs opgevallen dus ik dacht: ik doe een test, die  is negatief en we weten dat we door moeten naar de volgende ronde. Bleek ie toen enorm positief!!. Op het moment  gaat hier nog alles goed, bloedverlies is afgenomen maar (nog) niet helemaal weg. Gisteren maar 3x op het toilet een paar drupjes verloren meer niet. Dus we blijven positief. Verder nergens last van. Ik ben wel enorm winderig aan het worden, maar dat is juist een positief teken (niet voor de mensen om te heen, maar wel mbt zwanger zijn ). We wachten verder af.

Ik ga er weer vandoor, rondje familiebezoek afmaken.

groetjes,
Dion

Ik verlies sinds net ook wat bloed. Stelt nog niets voor is ook nog erg bruin met een heel klein beetje rood. Maar omdat ik vanmorgen een fikse migraine aanval heb gehad ga ik er maar vanuit dat het weer mis zal gaan.
Ik hoop dat bij jouw het bloeden in elk geval stopt en dat alles goed mag zijn.
Jeanette

Terug
Bovenaan