Weer een flinke douw naar beneden...

Hey StessC,

Bedankt voor je reactie! Zoals je al had kunnen lezen, zou ik het erg op prijs stellen als ze het wat eerder (lees: voor het op facebook verscheen) had verteld. Misschien dat jij dat ook kan overwegen? Ik ken jullie relatie natuurlijk niet echt, maar nu kwam h voor mij echt als een klap. Ineens een echofoto met daarbij 'we zijn 14 weken zwanger!' komt dan hard aan.

Succes, ik snap dat jouw situatie ook lastig is en het moeilijk kan zijn om het te vertellen!

Liefs Daisy

Hey beauty!

Je moet jezelf wel weer bij elkaar rapen, maar soms is het best moeilijk.
Wij zijn allebei geen mensen die bij de pakken neer gaan zitten en echt wel positief in het leven staan, maar dat is de laatste tijd flink op de proef gesteld!

Hoe is het met jou?

X

Hey Daycey,

wat een idiote reactie zeg van die 'vriendin' van je. ik snap dat je daar overstuur van raakt. je verwacht dat je vriendinnen ook zelf dingen die erg belangrijk zijn, persoonlijk willen delen met je en niet via fb!

misschien idd wel goed om na te denken wie je echte vriendinnen zijn. dat heb ik 2 jaar terug ook gedaan en twee vrienschappen verbroken.
1 daarvan zie ik nu weer en dat gaat goed. maar in die tijd konden we niet meer op 1 lijn zijn.
en die andere zie ik niet meer.
ben bij beide niet met ruzie uit elkaar gegaan.

denk aan jezelf.

liefs diaan

Hey lieve daaycay.

Ik snap je reactie en begrijp ook niet echt dat ze je het niet ff had kunnen vertellen! Maar misschien heeft ze aan haar vriend/man beloofd niks te zeggen. Mijn man had ook liever nog ff gewacht, maar ij ben nou eenmaal een flapuit dus iedereen wist het al! Ook mijn zus direct verteld terwijl ze net een miskraam achter de rug heeft gehad! Leuk is het voor haar niet, maar ze kon het maar beter van mij horen!

Begrijpelijk dar je even klaar bent ermee, en geen zin hebt om babykleertjes e.d. uit te gaan zoeken. Ik denk ook niet dat dit een echte vriendin is! A was toch op de hoogte van je situatie of niet?

Nou lieverd, neem even éen paar dagen, en vertel je vriendin dat je megablij voor bent, maar dat je het Liever van Haar had gehoord ipv facebook. En idd haar mening is dat ze zelf moet weten aan wie ze het verteld, maar daarom heb jij jouw mening toch?

Liefs en een knuff

Hey heppy,

Ze is al 1,5 jaar op de hoogte van onze situatie, daarom valt het me ook zo tegen dat ze het niet verteld heeft. En niets zeggen, een telefoontje in de minuut voor het op fb verscheen had ook gekund denk ik dan...

Maar goed, gebeurd is gebeurd. Ik laat het oorlopig even rusten.

Laat ik alle valse signalen van mijn lichaam nu maar verdringen, haha, dan houd ik lekker de rust erin! Hoop ik dan....

X

Kan misschien zo zijn dat jij snel op je tenen getrapt ben of niet lekker in je vel zit door alles, wat helemaal terrecht is, en dat je zulke reacties geeft. Maaar neemt niet weg dat het voor jou dus echt niet makkelijk is. Sorry maar als zei een echte vriendin is/was dan had ze op zn mist jou het wel moeten vertellen vind ik. Als je een beetje rekening met iemand gevoelens wilt houden. Tuurlijk maakt zei het zelf uit maar ze kan voor jou toch een uitzondering maken vind ik zelf. Vooral als ze weet hoe je je voelt. Kweet dat de wereld hard is en zei der eigen keuzes moet maken maar komop als ze het de volgende dag op facebook gaat zetten vindik zelf dat zei het je best had mogen vertellen. Ja meid de wereld is hard he. Hoop dat jij echt snel zwanger ben. Al voor september! Sterkte trek het je niet te veel aan misschien makkelijk gezegt maar goed.

groetjes mamaa29

Heey

Wat een kut reactie zeg. Ze snapt toch wel dat het voor jou/jullie moeilijk is. Zelf vind ik het dan niet echt een vriendin als ze zo Reageerd.

Liefs

Hey Daisy,
Wat een ontzettend tactloze opmerking. Ik kan me wel indenken dat het voor haar lastig is om het te vertellen aan je/jullie, maar om dan zo'n opmerking te maken.. Nee sorry, maar dan vraag ik me echt af hoe haar inlevingsvermorgen is! En dan nog het lef hebben om je mee te vragen shoppen.. Ben dan benieuwd of/wanneer ze het aan je had verteld als jij haar niet had gebeld..Neem de tijd om te bedenken hoe je nu verder wilt in jullie vriendschap, dat is helemaal jou keuze!
Hou je taai meisje, vind het ontzettend knap hoe je overal mee omgaat.

Lies Rianne

Terug
Bovenaan