Weer een flinke douw naar beneden...

Lieve Daisy,

Sorry maar ik vind het echt een kutstreek!!! Zeker als vriendinnen en je weet hoe het zit (bij jou) en het dan nog op facebook zetten ook, vind het meer dan tactloos en respectloos en voor mij zou het echt geen vriendin meer zijn. Tuurlijk mag ze zelf weten hoe ze het invult maar ja.....ze snapt dus kennelijk helemaal niets van jou en jullie situatie! Ik vind het echt super egoistisch en dan nog het lef hebben om je mee te vragen om te gaan shoppen, nou.....ik had echt iets tegen d'r gezegd wat niet voor herhaling vatbaar is.

Sorry, ik vind het echt niet normaal als je goede vrienden bent. Ze had echt wel een uitzondering voor je kunnen maken zodat je er op voorbereid geweest was. Zij was zeker zo zwanger?

Meid, kies in godsnaam voor jezelf! Jullie hebben het al moeilijk genoeg en zo'n flut vriendschap is al die ergernissen echt niet waard!

Lieve knuff Lynn.

Excuus voor mijn sterke mening maar ik begrijp door de mmm enigszins wat je voelt en bedoeld.

Hey Lynn,

Ik ga de vriendschap ook verbreken, heb ik daarnet besloten. Vanmiddag bel ik haar op om te zeggen hoe of wat, heb totaal geen behoefte om haar nog in reallife te zien!
En idd.... Zij was zo zwanger... Ook daar op zich niets mis mee, maar goed....

Zoals hierboven ook al eens stond, je leert nu wel je echte vrienden kennen als niet alles van een leien dakje gaat!

Ah, ik bel haar vanmiddag op en dan is het voor mij ook klaar... Door alles heb ik ook een erg gladde rug gekregen waar alles zo vanaf glijdt, als ik eenmaal mijn frustratie kwijt ben. :)

Met jou alles goed? Morgen de eerste echo toch?

Liefs Daisy

wat ontzettend naar!!!!!!!! ik zou je vriendin gewoon vertellen wat die reactie met jou heeft gedaan. sterkte

Hey Daisy,

Nee, daar is ook niets mis mee maar het is soms alsof de duivel altijd op dezelfde hoop schijt en daar wordt je weleens moe van! Snap je? Ik vind het een goede beslissing van je, ben benieuwd hoe ze reageerd straks. En tja....ook aan die reactie zal je genoeg kunnen opmaken.

Weet je, het is zeker nu van groot belang dat je je omringt met mensen die oprecht geinterresseerd in jullie zijn en jullie steunen in dit zeer zware traject en van die egoistische flapdrollen kan je beter kwijt dan rijk zijn! Neemt niet weg dat het voor hun heeeeel leuk is maar toch.....

Met mij gaat het wel. Moet niet klagen maar voel me heel beroerd! Voelt ook een beetje vreemd om dat tegen jou te zeggen.....morgen indd eerste echo, ben wel reuze benieuwd want ik voel me best onzeker. Eerst zien, dan geloven.

Nou meid, hou je haaks! Liefs Lynn.

Hey Lynn!

Wat rot dat je je beroert voelt zeg! En geeft niets dat tegen mij te zeggen, hoor, je hebt er zelf ook lang genoeg op gewacht! Bovendien kan ik het van de forummeiden wel hebben, hoor! Staan binnen dit onderwerp toch dicht bij me, dus kan ik oprecht blij voor ze zijn! :)

Ik kan me voorstellen dat je flink onzeker bent, maar met een goed echo (ongetwijfeld!) zal de onzekerheid ook verdwijnen. En het klinkt stom, maar dat je je beroerd voelt, betekend ook dat er nog van alles aan de gang is in jouw buik! Het zou vervelender zijn als je ineens niets meer zou voelen, toch?

Ik kom morgen even spieken bij de decembermama's hoe je echo is geweest! Je bent toch een beetje een van mijn beste maatjes op dit forum, nog steeds!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan