weer een miskraam opkomst..... :-(

Hoi Hoi

Jeetje wat een teleurstelling weer.Ik wil je even zeggen
dat ik het heel erg voor je vindt.De schrik en teleurstelling
blijft ook al ben je naar een 1ste miskraam toch wat voor
zichtiger maar je hebt toch hoop dat alles goed gaat.Ik spreek
uit ervaring,ik heb in mrt eenmiskraam gehad met 12wk 2x een
kloppend hartje gezien dus dit kwam als een volslagen schok.Ik
ben daarna gelijk gecurriteerd en dat is mij 100% meegevallen.
Bleek in oktober weer zwanger maar naar 8wk weer misgegaan.
Deze keer was ik nog niet in het ziekenhuis geweest voor een echo
Dezelfde dag van de echo moesten ze een echo maken om te kijken
of het nog goed zat maar ik was al zo aan het bloeden dat ik al wel
wist dat het niet goed zat.DEze keer is alles er spontaan uitgekomen.
Ook dat vond ik geen ramp want het vloeien was sneller over dan naar
de curritage.Ook wij hebben een ventje van 2jr rondlopen en wij vroegen
ons ook al af of het ons niet meer gegund is ,maar nu denk ik dat onze
tijd nog wel komt en dat alles nog wel goed gaat komen.Ik hoop dat je
gauw weer positief kunt worden in weer vooruit kunt kijken.Ik wens jullie
heel veel sterkte toe in ik hoop dat jullie gauw weer zwanger mogen worden.

Groetjes anita

Hai Jess,

Wat een rottijd he! Groot gelijk dat je thuis blijft, doen waar jij je nu t beste bij voelt!!
T blijft gewoon niet eerlijk als je t zo graag wil en t wordt je niet gegund. Zo voelt dat tenminste...

Met mij gaat t inmiddels wel een stuk beter hoor maar ik moet er niet aan denken dat t mij ook een 2e keer zou overkomen.... T ene moment ben ik heel positief en heb ik er vertrouwen in dat t goed gaat komen, t andere moment ben ik verschrikkelijk bang...
Dat dubbele gevoel zal altijd blijven als je dit eenmaal hebt meegemaakt ben ik bang...zelfs tijdens een eventuele nieuwe zwangerschap.
De actuele stand van zaken  bij ons is dat we de eerste ronde achter de rug hebben, helaas zonder resultaat.... Deze maand nieuwe kansen dus, ik heb alleen helemaal geen geduld om daar elke keer zo lang op te moeten wachten.
Ik heb er regelmatig nog moeite mee dat ik me voorstel hoe t nu zou zijn als ik nog zwanger zou zijn en dat maakt me wel verdrietig . Maar ik hou me, hoe cliche ook, vast aan de gedachte dat er iets niet goed is geweest en als ik heel eerlijk ben zou me t nog veel zwaarder gevallen zijn als ik daar later of misschien wel 'te laat' achter was gekomen...

Ik hoop voor je dat de ellende meevalt ten opzichte van de vorige keer en dat t snel voorbij is zodat je verder kunt met verwerken en de moed weer bij elkaar rapen!!

Sterkte en een knuffel,

Lotte

Hey Lotte,

Jij weer op naar de volgende ronde dus! Spannend!
Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent.
Hoe snel was je de vorige keer zwanger?
Zal nu idd altijd spannend zijn een volgende zwangerschap.
Zo onbezorgd als ik de zw. van mijn zoontje heb meegemaakt zal nooit meer gebeuren helaas....

Hier de stand van zaken:
Nog weinig aan de hand.....
Dacht dat het vannacht zou komen, had sinds gisterochtend wat "bruinverlies", gisteravond wat meer bloedverlies, maar zet toch nog niet echt  door.....
Afw8en, afw8en, afw8en dus....

Jij alvast een fijn weekend gewenst!

Groetjes Jess
--------------------

-> slecht nieuws ; geen kloppend hartje te zien...
~3/4 oktober: miskraam

~5 dec: weer een positieve test :)

~2 jan: weer een echo
~weer geen kloppend hartje
~nog steeds in afwachting van spontane miskraam....

Hoi hoi,

Ik heb mijn 2e miskraam inmiddels achter de rug...
Afgelopen zaterdagmiddag/nacht.
Was weer afschuwelijk, vreselijk veel pijn gehad....

Maar goed, het is achter de rug!
We kijken weer vooruit!

Groetjesssss

houd moed meid, ookal valt het soms niet mee. Heb wel aan je gedacht de laatste dagen!
laten we proberen om met z'n allen positief te blijven, het gaat echt een keer goed komen!!
Liefs,
Sandra

Hey meis,

Lees net je berichtje....
Balen dat t weer zo verschrikkelijk is geweest maar t is voorbij in ieder geval...

Ik hoop echt dat je weer wat moed kunt verzamelen! We gaan er samen voor, goed?!
Heb je msn trouwens? Zin om adressen uit te wisselen? Kunnen we elkaar wat makkelijker op de hoogte houden...

Heel veel sterkte sowieso en hou je taai!

x

quote: kindjemaken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2007 20:27:39'));

Hey meis,

Lees net je berichtje....
Balen dat t weer zo verschrikkelijk is geweest maar t is voorbij in ieder geval...

Ik hoop echt dat je weer wat moed kunt verzamelen! We gaan er samen voor, goed?!
Heb je msn trouwens? Zin om adressen uit te wisselen? Kunnen we elkaar wat makkelijker op de hoogte houden...

Heel veel sterkte sowieso en hou je taai!

x

Hey!

Idd, het is voorbij, samen gaan we er weer voor!!!!

Ja, ik heb wel msn, vind het alleen niet zo prettig om  mijn adres hier zo op de site te zetten.
Maar ik schrijf ook bij het forum van babybox en daar kun je elkaar ook persoonlijke berichten sturen.
Misschien wil jij je daar ook aanmelden? is een heel  fijn forum vind ik en dan kunnen we gelijk via een PB onze  msnadressen uitwisselen.
Vind je dat een goed idee?? Mijn naam daar is Jess.
Ben daar nu nog actief bij zwanger zijn/problemen/miskraam.
En soms reageer ik daar nog bij de augustus-mama's waar ik bij heb geschreven....
Als je verder niet zit te w8en op een nieuw forum, dan kunnen we ook alleen even op die manier "veilig" onze adressen uitwisselen toch, zonder dat je daar verder schrijft.
Snap je het nog? hihihi.

BABYBOX FORUM

Nou, hopelijk spreek ik je snel!

Liefs Jess

Terug
Bovenaan