weer een miskraam opkomst..... :-(

Hallo!!

Ik heb me aangemeld en heb je zelfs al een berichtje   gestuurd!! Tenminste.....een poging gedaan
Hoop dat t is gelukt en dat we elkaar gauw op msn kunnen spreken. Lijkt me een stuk relaxter iig!

Groetjes!!

quote: kindjemaken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2007 13:24:09'));

Hallo!!

Ik heb me aangemeld en heb je zelfs al een berichtje   gestuurd!! Tenminste.....een poging gedaan
Hoop dat t is gelukt en dat we elkaar gauw op msn kunnen spreken. Lijkt me een stuk relaxter iig!

Groetjes!!

Hey!

Heb je goed gedaan hoor, heb je al PB terug gestuurd met mijn msn adres!

Tot spreeks!

Verschikkelijk dat je dit weer hebt mee moeten maken.

Ik heb op 11 december jl. een miskraam gehad. 4 dagen daarvoor was op de echo gezien dat het vruchtje maar vijf weken was geworden, terwijl ik bijna 8 weken zwanger was. Ik had eigenlijk een week later gecuretteerd moeten worden, maar toen kwam de miskraam spontaan. Ik heb het ook als afschuwelijk ervaren, met heel veel pijn. Inmiddels zijn we 6 weken verder en ben ik weer zwanger! Probleem is dat ik er niet echt blij mee durf te zijn, want ik ben zo bang dat me weer hetzelfde te wachten staat. Ik voel me wel beter dit keer. Vorige keer had ik vanaf het begin harde buiken. Ik wens je veel sterkte.

quote: alexandra3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2007 13:26:51'));

Verschikkelijk dat je dit weer hebt mee moeten maken.

Ik heb op 11 december jl. een miskraam gehad. 4 dagen daarvoor was op de echo gezien dat het vruchtje maar vijf weken was geworden, terwijl ik bijna 8 weken zwanger was. Ik had eigenlijk een week later gecuretteerd moeten worden, maar toen kwam de miskraam spontaan. Ik heb het ook als afschuwelijk ervaren, met heel veel pijn. Inmiddels zijn we 6 weken verder en ben ik weer zwanger! Probleem is dat ik er niet echt blij mee durf te zijn, want ik ben zo bang dat me weer hetzelfde te wachten staat. Ik voel me wel beter dit keer. Vorige keer had ik vanaf het begin harde buiken. Ik wens je veel sterkte.

Hoi,

Dubbel is het he, ik wil je toch alvast feliciteren, ervan uitgaande dat het dit keer gewoon goed gaat bij jou!!!!!!!
Succes in deze onzekere tijd!
Hopelijk krijg je snel een echo en dit keer een goede echo!!

Groetjes Jaikke

ps. met mij gaat het best weer goed, ben in afw8ing van de eerste ongesteldheid.

Hai Jess,

Jeetje wat vervelend voor je zeg! Keek de laatste tijd niet meer intensief op de site, dus vandaar dat ik je berichtje nu pas lees. Echt rot voor jullie. En je was alweer zo lekker op weg!!
In september/ oktober zaten we zo'n beetje tegelijk op de site.

Ik durf het nu bijna niet te zeggen, maar ik ben ook weer zwanger.. 5 weken nu en heb over twee weken een afspraak voor een echo. Wel spannend, maar ik kan het nog redelijk loslaten.

Maar ja, jij in ieder geval heel veel sterkte en hopelijk is je lichaam snel weer  in orde. Dat vond ik zelf eigenlijk de eerste stap. Als die menstruatie er eenmaal weer is.. Maar het blijft balen.

Sterkte en ik hoop voor jou dat je ook snel weer goed nieuws hebt!!

Liefs Dominique

Terug
Bovenaan