WEER EEN MISKRAAM!

oooooooooooooooohhhhhhhhh meissie!!!

Wat erg!!! Ik heb zo met je te doen!!!!! Kweet niks te zeggen.
Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies!!

Knuffel Linda

aaaaaaah nee!
getver!

meid wat erg voor je!
ik weet jammer genoeg uit ervaring dat al die lieve woorden je pijn niet weghalen.. maar blijf moed houden hoor!

een hele dikke knuffel!
Carina

Ik heb zo met je te doen!!! gadverdamme.......... Idd waarom?? Helaas krijg je geen antwoord.

Is nu het wachten op een spontane MK of heb je een afspraak voor curettage gemaakt? Kweet het het zijn praktische zaken, maar ik kan me voorstellen (tenminste zo ging het bij mij) dat nu je weet dat je beeb niet leeft je zo snel mogelijk je baarmoeder weer schoon hebt........
Ooh wat klinkt dat naar.

Het maakt mij nu wel zenuwachtiger (nu 5 wkn en 5 dagen)......... Ik moet nog afwachten en ik hoop dat jij je verlies samen met je man/vriend wederom een plekje kunt geven.

Liefs linda

Hoi Linda,
Ik moet 2 wkn wachten op een tweede echo, die is op 5 sept.
Daarna evt. een curettage op 8 sept.
Het liefst heb ik dat het spontaan op gang komt. Ik heb in feb ook al een curettage gehad. Ik wou maar dat alles achter de rug was en idd een "schone" baarmoeder. Dan kan iik weer verder. Stiekem heb ik nog hoop. Dat er door een wonder toch ineens een hartje te zien is op 5 sept. Je leest het weleens, toch???
Maar ja , ik ga maar van het ergste uit, dan kan het altijd meevallen.
Gatver, moet ik weer door die rouwperiode. Het kost je zo zoveel kracht om je op te laden en de dag door te komen.
Yvette

Zo ben je ontzettend gelukkig omdat je weer zwanger bent na 1e MK en nu weer............
Ik las op andere topic dat je al best wel ongerust was. Was dat vanwege je eerdere Mk of omdat je voelde dat er iets niet klopte??

Heb je al een kindje of was dit je 2e zwangerschap??

Over 2 weken pas weer echo. Hoeveel weken was je nu eigenlijk??? Wel lang wachten hoor. Slopend! Zijn in elk geval andere 2 weken dan dat ik nog moet wachten op 1e echo.

Knuffel Linda

oh nee Yvette wat ontzettend oneerlijk
Ook al zijn het maar woorden: er wordt hier aan je gedacht en hoop dat er in de nabije toekomst voor jullie vrolijker nieuws zal zijn.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan