WEER EEN MISKRAAM!

Hoi Yvette,

Pfff ik weet precies wat je mee maakt! Ik heb in mei een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Nu ben ik 8 weken zwanger en heb gister gehoord dat het weer niet goed is, niet buitenbaarmoederlijk maar er klopt nog geen hartje en het is niet groot genoeg nog.
Nu moest ik eigenlijk gelijk al zeggen wanneer ik het wou laten weghalen. Ik heb gevraagd of ik nog een week mocht nadenken. Maandag moet ik weer.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Heb geen zin om met wie dan ook te praten. Laat me maar lekker met rust ofzo..... Ik weet wel dat ik echt maandag nog die echo weer wil zien. Het was wel iets gegroeid sinds vorige week , dus het is allemaal zo raar en daarnaast ben ik nog harstikke beroerd enzo.
Wil echt zeker weten dat het niet goed is voor ze me leegzuigen pffff.

Meid ik wens je sterkte!

Liefs Truus

Hoi Yvette,

Ook ik begrijp de wanhoop die je nu voelt. Ik heb in december 07 een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap en in juni 08 weer, na 14 weken zwangerschap. Op zo'n moment stort je wereld echt in, (waarom overkomt het me nu weer, het is niet eerlijk, ik kan het niet geloven)   en dan heb je er gewoon geen zin meer in. Maar geloof me, over een paar weken ziet het er weer anders uit en heb je weer de moed om door te gaan.
Veel sterkte, en geef de hoop niet op!
Marijke

Lieve, lieve, lieve meiden,
Ik ben zo blij met jullie medeleven. Ik had een wisselend gevoel over deze zwschap. Stiekem wist ik eigenlijk wel dat het toch niet klopte. Zat toch in mijn achterhoofd. Maar ja, dat heeft toch iedereen die al een keer een mk heeft gehad.
Ik heb trouwens geen kinderen. Maar onze kinderwens is zo groot. Ik moest eigenlijk 9 wkn zijn, maar met 6 wkn is het gestopt . heb dus 3 wkn rondgelopen met een dood vruchtje en nog steeds. Hoop dat het spontaan "los komt". dan kan ik weer verder. Ik word zo moe van dit maandenlange wachten en hopen en teleurstellingen. Het breekt me op.
Yvette

hoi yvette,

ik kom eigenlijk niet zo vaak meer hier,maar dacht ik zal eens gaan kijken,zie ik jou berichtje staan! wat ontzettend klote! niet weer!
blijf moed houden yvette! maar wil je wel heel veel sterkte wensen met de komende tijd!
ik denk aan je

xxx mier

Jeeeetje Yvette wat vreselijk voor je! Ik leef met je mee..

Wat jou nu overkomt is my worst case scenarion, ben na mijn miskraam weer zwanger. Maar wat naar allemaal en ik kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten...

2 weken is lang, pfff... Sterkte meid!!

groetjes Jannie
ps: Truus: jij ook sterkte!

Hoi lieve Yvette,

Woorden schieten tekort meis, wat erg voor je. Ik had  zo'n goede hoop voor je deze keer. Maar idd wat je zelf al zegt je had er al het gevoel van. Ik dacht dat je misschien gewoon wat nerveus was, helaas blijkt het toch vaak zo te zijn dat je van binnen voelt dat het de andere kant op gaat.....had ik ook...ik weet hoe dat is. Lieve meid, ik vind het naar en hoop dat het vruchtje gauw afkomt voor je zodat je verder kunt. Laat alsjeblieft af en toe wat horen he. Ook voor jou moet het gewoon eens goedkomen.

Een dikke knuffel vanuit zeeland.

Peet

Oh Yvette, ik sla helemaal dicht....
Typ met tranen in mijn ogen!

Vind het echt  verschrikkelijk voor jou en je partner en ik hoop dat het weer snel goed mag gaan met jullie.

Veel sterkte!

Liefs Wanda

lieve yvette

wat verschrikkelijk !!!! ik zit met tranen in mijn ogen leef met je mee!
het is zo oneerlijk allemaal.
had het je zo gegund.
sorry heb er ff geen woorden voor... ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. ik denk aan jullie!!!!

liefs suzy

ps mijn bloedingen hebben doorgezet dus ben ook weer ongi op naar ronde 8 dan maar.
het zit ons niet mee

Terug
Bovenaan