WEER EEN MISKRAAM!

Wat een enorme tegenslag is dat he?

Ik heb het ook meegemaakt een paar maanden geleden. Ging met 10 weken voor echo en toen bleek het vruchtje al met 6-6,5 week gestopt te zijn. En ik had dus nog niks gemerkt...
Bij mij werd licht aangedrongen op ingrijpen, maar ik heb er voor gekozen om toch af te wachten. Met 11w1d heb ik m'n miskraam gehad. Dag later controle echo en gelukkig was alles er in een keer uit.
Als je het geduld kunt opbrengen om te wachten kan het dus wel gewoon spontaan nog komen...

Heel veel sterkte ermee in elk geval!

hey yvette, ik hoorde van de andere meiden dat je weer een miskraam hebt gehad. wat ontzettend verdrietig voor je. ik kan me helemaal voorstellen dat je nu echt even helemaal instort. geloof me, het komt allemaal een keertje goed, probeer daar vertrouwen in te hebben, hoe moeilijk dat nu ook is.
ik denk aan je!
dikke knuffel sabine

Lieve forummeiden, ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie medeleven. Dit doet mij zoveel goed. Op dit moment weet ik niet hoe ik de dag door moet komen. Ik wou maar dat het vruchtje spontaan loslaat. Dat kann ik dit weer afsluiten.
Liefs, Yvette

lieve yvette...

het kan nog goed dat het vruchtje vanzelf loslaat hoor. bij mij zat het bij de eerste miskraam ook al 4 weken levenloos in mijn lichaam. toen ik het op de echo had gezien werd het voor mijn hersenen definitief en blijkbar kunnen die ook nog een seintje doorgeven aan je lichaam dat er iets zit was weg moet.
bij mij heeft het een dag of 5 geduurd voordat dat gebeurde.

neem de dag zoals die komt. wil je huilen, huil dan, wil je boos zijn, wees boos. ga je vooral niet groot houden voor de buitenwereld!

ik weet nog dat ik na de eerste keer zei dat ik het nooit een 2de keer zou kunnen verwerken.. nu na inmiddels 3 keer is het de 4de kjeer gelukt. op de een of andere manier weet ik zeker dat ook jij de kracht gaat vinden om het weer te proberen.

maar nu eerst verdrietig zijn, want dat mag! en als alles achter de rug is en je weer helemaal schoon bent, dan komt voor jou ook weer dat moment dat je er voor wilt gaan.

dikke knuffel!
Carina

Hoi Yvette,

Carina heeft gelijk hoor. Laat je emoties gaan en geef gewoon even toe aan dat verdrietige gevoel. Het gaat dan steeds een stukje beter. Het vruchtje kan nog gewoon spontaan komen meid ik heb het ook meegemaakt. Ook bij mij was het al een aantal weken gestorven toen we de echo zagen. Toen ik het eenmaal wist is het daarna heel rap gegaan en vanzelf gekomen. Lieve Yvette, doe gewoon wat je voelt. En je overleeft het echt meissie, je voelt je rot maar blijft je zo niet voelen. Het komt goed vroeg of laat.

Veel sterkte en schrijf het maar van je af, wij blijven gewoon bij je hier hoor.

Groetjes en liefs

Peet

Hoi Yvette

Ik weet nu precies hoe je je voelt. Gisteren moest ik ook weer terug komen voor een echo bij gyn omdat 2 weken geleden de echo uitwees dat ik nog maar 5 weken zou zijn ipv 7 weken (eigen berekening). Gisteren bleek dat het vruchtje net een paar dagen geleden gestopt is met groeien bij 6,5 week zwangerschap ook hier geen kloppend hartje. Ook was de vruchtzakje niet meer mooi rond van vorm maar ovaal wat dus duide dat het niet goed is en dat het een miskraam zou worden. Ik wacht nu ook een spontane miskraam af en anders over 2 weken ook maar een curretage (maar liever niet). Ook net als jij ben ik verdrietig dit voor mij ook een 3e miskraam waarvan 1 bbz en 2 miskramen. Meis ik wil jou ook ontzettend veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.l

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan