weer gedumpt.......

Hoi,

Dat is inderdaad mooi shit zeg!! Wat hebben die (sommige) mannen toch?!

Helaas heb ik  (ongeveer) hetzelfde meegemaakt (zie blz 12 inmiddels bij 'even vertellen') daar staan meer reacties bij waar je misschien ook wat aan kunt hebben (om je weer een beetje sterk te voelen dan he).

Heel veel succes xxx Bianca mv Sep

Jeetje,... Dat zal zeker niet meevallen!

Maar bedenk je zo, als je bij hem zou blijven zou je misschien nog wel veel én langer ongelukkig blijven dan nu deze stap is genomen. Het is niet niks en het zal ook af en toe met tijden heel zwaar zijn, maar je komt er wel.

Beter even véél verdriet dan je leven lang ongelukkig!

Super trots op je dat je die stap heb durven maken!! Dat bewijst al je een sterke meid bent!

We hebben hier op het Forum nog een paar kanjers die voor hun zelf en hun kleintje hebben gekozen, of die door omstandigeheden er alleen voor zijn komen te staan. Als ik zie hoe zij hun mannetje staan bewijst het wel weer dat vrouwen wel degelijk het sterkste geslacht zijn!!

Kop op meid! Deze vent is je tranen niet waard..

Dikke kus van ons,

Esmé en Kay

Ik sluit me helemaal bij Esme aan, je heb er niks aan om bij iemand te blijven, waar je nooit de zekerheid van heb dat hij net zoveel van jou houdt dan jij van hem, ik vind het echt een knappe beslissing, want makkelijk is het niet!! Maar geloof me je zal hier heel sterk doorheen komen!!

wij denken aan je!

Groetjes Elise en Chelsey

Goed gedaan meid !! Weet je, volgens mij heb je een hele goede beslissing genomen om hem de deur te wijzen voordat jullie zouden trouwen. Gevoelens zijn niet af te dwingen maar om nu 2 keer je vriendin met je dochtertje te laten zitten verteld toch echt heel veel over je (ex)vriend.

Kop op en wij zijn er voor je als je je verhaal kwijt moet !!

Jolanda

Kippevel.
Man, make up your mind, grow up!!
En jij, sterk zijn voor jezelf en je kleine. Jij bent de baas over jouw leven, en verantwoordelijk voor je dat van je kleine. Heel veel sterkte!
Liefs Nelleke

TRouwens hier is precies de plaats om dit soort dingen kwijt te kunnen. We zijn niet direct betrokken in jouw priveleven, dus er is een soort anoniemiteit, en toch leven we erg met je mee. Lekker veilig dus!

Hoi Meis,

Wat een rot situatie. Ik kan niet zeggen dat ik precies weet wat je voelt, de verwekker van Tess heeft al voor de geboorte van Tess besloten dat hij een andere weg wilde bewandelen. Door dit was mijn zwangerschap niet wat je er van verwacht. Maar goed dit gaat niet over mij.

Ik wil je alleen een hart onder de riem steken. Je bent niet alleen, kijk om je heen, vraag hulp, eventueel bij een vreemde. Ik hoop dat er veel mensen je een helpende hand willen toesteken. En hou een ding in je achterhoofd, al voelt dat nu misschien niet zo, je komt er sterker uit en je kan het. Echt waar. Kijk vooruit en niet achterom, maar blijf positief over je ex wanneer je tegen je dochter praat, voor haar blijft hij de vader.

Als je hulp nodig hebt dan kan je me altijd mailen nebregt@hotmail.com

Meis, doe even lekker rustig aan en pak dan de draad weer op.

Heel veel sterkte.

Lieve groeten Nanda, mv Tess (bijna 9mnd)

Terug
Bovenaan