Weer getest...

A

Anoniem

Guest
Vanochtend weer getest, het is tenslotte mijn nod. En wat denk je?? Omowit! Geen enkel spoortje van een tweede streep te bekennen!

Ik ben er voor deze ronde een beetje klaar mee. Twee keer positief en al 4 keer negatief: de laatste 4. Voor mij geen testen meer deze ronde, ik zie het allemaal wel! Hooguit donderdagochtend een testje bij uitblijven ongi, omdat ik dan voor de evaluatie naar het ziekenhuis moet.
Eerder geen testen meer, ik verwacht mijn ongi vandaag of morgen...

Ben ff helemaal klaar met zwanger worden, testen en alles wat erbij hoort... De ovulatie testen zijn nog steeds knalpositief, maar ook die laat ik liggen.

Kan echt wel gaan zitten janken hier, gewoon uit pure frustratie! Waarom kan er niet een keer iets van een leien dakje gaan bij mij? Waarom moet zwanger worden zo ontzettend veel teleurstellingen met zich mee brengen en waarom kan mij lichaam nou nooit eens normaal doen??

Hoop dat ik voor donderdag weer een stukje positiviteit kan vinden, want op dit moment hoeft het van mij allemaal niet meer.

Liefs Daisy

Ach lieverd, wat baal ik onrzettend voor je! Kan me heel goed voorstellen dat je allemaal even niet meer hoeft, wat een vreselijke teleurstelling weer!
Ik hoop toch dat die duivels weg blijven en tsja.....stiekem ook nog op een positieve test......

In ieder geval succes donderdag met de evaluatie en ik hou je in de gaten lieve schat. Ik denk aan je!

Lieve knuff Lynn.

Ik verwacht eerder mijn ongi dan een positieve test op dit moment.
Natuurlijk blijft er een kans bestaan dat mijn ongi niet door gaat breken, maar ik geloof er niet meer in. Zit gewoon alweer te janken hier...

Het gevoel van de ongikramen van afgelopen week is ook echt helemaal verdwenen. Meestal als ik vantevoren niets voel, komt mijn ongi erg plotseling.

Fijn dat jij er positief onder blijft voor mij, maar mij lukt het even niet!

Morgen zal de wereld er weer een stuk vrolijker uitzien verwacht ik...

X

ow wijffieeeeeeeeeee,........Echt niet leuk!Hou de moed vast!
Ik denk daan je!Dikke kus Nance

Ach meisje toch! Ik baal met je mee hoor........snap ook niet waarom het allemaal zo moeilijk moet gaan. Wat is het toch oneerlijk he....... Mensen die geen kind willen of kunnen opvoeden krijgen ze en mensen die ze dolgraag willen die kunnen ze niet krijgen.

Neem vandaag lekker een baaldagje, moet je werken? Die positiviteit komt echt wel wee terug.........

Sterkte meis!

Hey beauty, ik ben vandaag vrij, voorlopig nog op de maandag. Dat is dan wel weer lekker.

Nog even op de bank in zelfmedelijden verdrinken en straks de draad van vandaag maar weer oppakken. Boodschappen, stofzuigen, etc.

X

Echt balen hoor Daycey, en soms is het weleens lekker weg te kruipen in zelf medelij. Huil gewoon lekker alles uit, je moet het kwijt. En stiekem hopen dat die duivels weg blijven! Snap dat je die moed kwijt bent maar toch een stukje hoop zullen we blijven houden voor je. Rustig aan probeer lekker in de zon te zitten straks.

xx

Hey daisy,

Kop op, lekker even balen vandaag en dan vol goede moed de morgen in!

En heb even in mijn kaarten gekeken, mei word Jou maand!

Succes!

Terug
Bovenaan