Weer getest...

Fijn dat je vandaag vrij bent. Kan je vandaag een aaldag ebben........Kan je straks je frustratie kwijt tijdens het stofzuigen, muziek keihard aan en daarna met een kop thee en een reep chocola in de tuin van het zonnetje genieten.

Ik denk aan je meid!

Jeetje Daist.. Wat een ongelofelijk k u t nieuws! Sorry dat ik het zo zeg. En dat je baalt en er helemaal doorheen zit is echt niet erg! Zou vreemder zijn als dat niet zo was. je hebt al zoveel meegemaakt! Hoop wel dat je je voor de volgende ronde weer kunt opladen!

Sterkte meis!

Wat een vervelende situatie! Je lichaam kan je zo goed voor de gek houden! Ik hoop dat je binnenkort duidelijkheid krijgt en dat je maar snel zwanger mag zijn!!!!!!!

Je lichaam niet alleen!!!! Die testen dan? Bah wat een slecht nieuws zeg. Had echt gedacht dat je ook posi zou testen!!!! Snap heel goed dat je er voor deze maand klaar mee bent!

Houd moed! Want ook Jou kleine mupje komt eraan!!!

Gatver. Ik had echt gedacht dat ie vandaag wel positief zou zijn. Het is allemaal zo oneerlijk. Ik begrijp er echt niks meer van. Meid even flink uithuilen en misschien nog een maandje rust in lassen. Proberen het hoofd leeg te maken (het zal wel bij een poging blijven, want lukken doet dat toch niet) Je hebt alle recht om flink te balen en overstuur te zijn. Ik baal even met je mee. Had het echt voor je gehoopt.

Even een dikke virtuele knuffel van mij!

zoals er al eerder is gezegt. K*T. en hebt het volste recht om te balen! ik had het je zooooooo gegunt!!!!!
dikke kus en hug.

@gertje, ik hoop het zo! Dat zou betekenen dat ik in mei goed positief test en dat zou dan mijn volgende nog zijn!
Kijk, daar put ik moed uit voor de volgende ronde!

Inmiddels is hier de kleur verschenen van onder... Nog niet overtuigend, maar dat zal ook niet lang meer duren.

@ iedereen, wat fijn om die troostende woorden te lezen! Laat menu alleen maar harder janken, maar dan komt alles er tenminste uit!

Liefs Daisy

Hey meid, ik kan je frustratie helemaal begrijpen! Als ik je berichtje lees kan ik wel mee janken! Ik plaats zo ook ff een bericht! Rustig aan meid! Liefs Ram24

Terug
Bovenaan