Weer getest...

Dan janken we gezellig samen vandaag. Zal je topic ff lezen als deze geplaatst is.

Hallo Lieve Daisy!!

Wat jammer dat t nu toch niet possitief blijkt te zijn!! 'k Denk bijna elke maand aan je....

Mag ik je E-mail? 'k Wil je even een persoonlijk berichtje schrijven als 'k mag ;)
liefs !!

Wat balen meid! Bah snap je verdriet wel en lekker janken hoor! Ik hoop toch op een wonder. En een verklaring voor de posi ovu en zw. testen..

Sterkte meid

Liefs

@JIG, je mag mijn mail, hoor! daisy_wiegel@hotmail.com

@renate, ben ook erg benieuwd of er een verklaring voor is! Ben echt van plan om die vraag donderdag mee te nemen naar het gesprek met onze arts. Laat daarna wel even weten wat zij ervan vond!

X

Ah chips Daisy!

Ik blijf het wel vreemd vinden hoor die positesten!

Kan het dan niet betekenen dat het niet is blijven plakken???
Wanneer gaan jullie weer naar de gyn? Ik denk dat je veel te vragen hebt.

Vandaag zal inderdaad nog een rot dag zijn, morgen zal de zon iets meer gaan schijnen voor je.

Ik ben ondertussen begonnen aan de provera, helaas wees de echo vrijdag uit dat ik nog niet schoon genoeg was van binnen en dat als ik nu met clomid zou beginnen het niet eens zou werken. Dat was ook een domper.
Maar ook nu schijnt de zon weer voor mij en zie ik het weer positiever in. Dat gaat ook bij jou gebeuren!

XMascha

Hey Mascha,

Donderdag hebben we een evaluatie van de eerste drie keer iui. Zelf denk ik eigenlijk ook dat het niet is blijven plakken. Die hcg moet toch ergens vandaan komen! Straks lekker naar mijn mams in de zon en morgen weer vrolijk op!

X

En voor jou hoop ik dat de provera snel aanslaat en je snel met de clomid kunt beginnen!

Was weer eens te snel met plaatsen... Hihi...

nou meid, ik hoop dat ze je kunnen helpen donderdag en dat ze met een vervolg traject komen!

het komt voor ons ook allemaal goed! echt!!

Terug
Bovenaan