weer mis!!!

Ik zie het allemaal helemaal niet meer zitten,
Ik heb in augustus een curetage ondergaan , missed abortion met 10 weken.
4 weken geleden weer een miskraam met 6 weken, eergisteren weer positief getest dus super blij, maar gister de hele middag en avond ontzettend buikpijn gehad, dus ik kan er weer vanuit gaan dat ik vandaag of morgen ong ga worden. dit is nu al de derde keer dat het mis gaat, ik kan dit niet zo goed meer aan. Iemand hier ervaring mee???

xx natascha

Hoi Natascha,

Wat erg om dit te moeten lezen meis!
Je voelt het nu gewoon als het weer misgaat en dat is echt heel erg!

Ik heb vorig jaar april mk gehad en in oktober weer en ben toen ook gecurreteerd.
Wij mochten van onze gyn meteen de chromosomentest doen dmv bloed prikken.
Het duurde 3 maanden maar uiteidelijk hebben we vorige week de uitslag gekregen en alles was oke! Gelukkig!!!
Nu heeft ze tegen ons gezegd dat ik de volgende keer met 7 weken meteen moet komen.
Als het de 3e keer fout gaat gaan we de andere testen doen, inwendig bij mij, zaad enz.
want we kunnen zwanger worden maar waarom blijft het niet zitten????

Het kan domme pech zijn, alle keren, maar je weet het maar nooit!
Ben je al bij de gyn geweest en hierover gepraat?

We leven allemaal met je mee hier!

xxx maan

hoi maan,

bedankt voor je lieve bericht,
wij zijn vorige keer ook bij de gyn geweest en toen heeft hij een inwendige echo gemaakt, maar alles zag er zeer goed uit, en ook hebben wij de chromosomen test gedaan maar daar hebben we nog geen uitslag van. maar volgens de gyn komt hier waarschijnlijk niets uit omdat wij al een gezonde dochter van inmiddels 3 hebben. juist hierom had ik nu zoiets van dan zal het nu wel goedkomen. Ik word hier echt zo onzeker van, heb jij dat ook? ik hoop dat het snel lukt bij jou, hou je me op de hoogte?

xx natascha

He Natascha,

Ohja dan heb je al een kindje en dan is het miss nog moeilijker om te zeggen waar de oorzaak ligt....want je kan een kindje op de wereld zetten. Jeetje, das idd frustrerend
Ben je trouwens al aan het bloeden? Zo niet dan missch een ienieminie kansje??? Ik duim iig heel erg voor je hoor

Wij zijn nu voor de 1e en alweer in juni 2 jaar bezig, dus er kan nog van alles uitkomen...of niet natuurlijk...Het is alleen maar afwachten. Zo moe wordt je er van...

We houden elkaar op de hoogte hoor!  
Ik hoop dat je echt snel weer een gezond wondertje mag hebben!
En dat geldt voor iedereen hier!

xxx maan

hoi hoi

die buikpijn hoeft niks te betekenen hoor ik had bij mijn tweede zwangerschap ook een paar keer erge buik pijn maar ik heb toch een gezonde zoon gekregen.
ik hoop voor je dat het alsnog goed af loopt.

liefs silke

hoi maan,

het zit jullie ook niet mee zeg, echt super vervelend, ik hoop dat je snel gezond zwanger bent, want het is echt niet eerlijk dat je er zoveel moeite voor moet doen!!
Ik duim voor je!!!

xx natas

hoi silke,

bedankt voor je reactie, geeft toch weer een beetje hoop.
wat voor buikpijn had je, ik heb echt de hele dag zo'n zeurderig gevoel. en dat word erger als ik druk geweest ben. ik hoop echt dat het dit keer goed afloopt.

xx natascha

hoi hoi

bij mij was het ook een zeurende buikpijn en als ik dan even rustig ging zitten of liggen werd het iets minder.
ik heb bij mijn derde zwangerschap dit eigenlijk ook wel gehad.
een miskraam begint bijna nooit met buikpijn zei mijn verloskundige toen.
ik heb in nov een miskraam gehad van ons vierde kindje en dat begon idd niet met buik pijn maar met bloedverlies.
heb je de verloskundige al gebeld mischien dat ze je iets kan gerust stellen.
ik zal voor je duimen en hou je ons op de hoogte.

liefs silke

Terug
Bovenaan