weer mis!!!

hoi silke,

balen dat je net weer ong bent geworden zeg!!
Ik ga voor je duimen dat het deze maand wel raak is!!
hoe snel was je de vorige keer zwanger?
is je cyclus wel weer normaal na de miskraam?

xx natas

hoi dattig,

hoe voel je je vandaag?
ik hoop idd dat we snel allemaal kunnen gan genieten, maar zo'n miskraam hakt er echt wel in he?
ik denk ook dat ik me pas gerust voel na de 12 weken echo!
Zorg je goed voor je zelf, want zo'n miskraam moet je echt even verwerken hoor, en lekker hier je ei kwijt kunnen hoor!!
ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent!!!

xx natas

He Natas!

Voel je je al wat beter vandaag? Heb je al bloed?
Blijf voor je duimen!  Voor hetzelfde geldt is alles ook goed hoor!
Geef de moed niet op!

xxx maan

hoi maan,

vandaag veel minder buikpijn dus dat is wel positief, alleen emotioneel is het echt heel zwaar.
vanmiddag nog even bij mijn huisarts geweest maar die kan ook niets doen.
eind van de dag toch nog even een zw test gedaan en wel weer donkerder dan gister dus dat is wel positief natuurlijk.
Ik zit nu alleen echt in een emo achtbaan, het ene moment weet ik zeker dat het weer mis is en het andere moment toch weer hoop. Over twee weken mag ik voor een echo dus ik hoop echt dat het goed is.
en hoe gaat het met jou?
wanneer heb je je nod, of zijn jullie deze maand niet aan het proberen?
ik hoop dat jij zelf ook niet de moed verliest, want je hebt ook al aardig wat achter de rug zeg!!
nou ik duim ook voor jou hoor dat het snel goed gaat!!

liefs natas

He Natas!

Ja lekker emo he? Dan komt echt alles goed hoor! Geloof er in!
Klinkt wel goed die test hoor!
We mochten tijdens de test eigenlijk niks doen...maar we hebben het toch gedaan maar dan buiten de eerste week, dus voor ons gaat het vanaf nu weer beginnen.
Heb gister al bruinverlies gehad dus de ongi komt er geloof ik binnen 2 dagen aan.
Heeeel erg want toch hoop je er niet op, dus ben ook lekker emo!
Oooh ik hoop echt dat alles oke is!!! Heb je al een afspraak staan?

Fijn weekend en probeer er toch een beetje in te geloven..weet dat het raar klinkt na de vorige keren.

xxxxx maan

Hoi
Hoe is het nu? Hoop dat het goed met je gaat! Met mij wel weer ok hoor. Voorjaar komt eraan he... schijnt vruchtbare tijd te zijn. Daar gaan we dan maar voor!
Liefs D.

hoi meiden,

even een update, hier gaat alles wel goed, de buikpijn is weg, alleen nog een beetje zeurderig gevoel als ik druk geweest ben, mijn borsten groeien hard en ben ook ontzettend moe 's middags, begin het nu iets positiever in te zien. Ik heb echt ontzettend veel aan jullie steun, dat helpt echt enorm, dus iedereen bedankt hiervoor!!!!
ik mag 21 februari al voor een eerste echo komen dus dat is echt super, ik hoop echt dat mijn angst onterecht was en dat driemaal toch scheepsrecht is.
Natuurlijk duim ik ook nog steeds druk voor jullie allemaal want ik gun iedereen het geluk van een mooie zwangerschap en een lief gezond babytje!!

dikke kus natascha

Terug
Bovenaan