weer mis!!!

verloskundige zei idd. dat het ook groei pijn kan zijn, maar het zijn nu echt menstruatie-achtige krampen. weinig goede hoop. maar goed het is nu afwachten...
En hoe gaat het met jou, hoelang is jou miskraam geleden?

xx natas

oh bah, hoop zo dat het toch iets onschuldigs is en je zwangerschap goed blijft gaan!
Bij deze miskraam (eh gelukkig mijn enige miskraam) heb ik geen pijntje gehad of druppel bloed gezien.... het is dan ook een curettage geworden.

Die zeurende menstruatie pijn herken ik echter wel van mijn zw.schappen (nu 3x zwanger geweest), ook de 2 die gezonde kindjes hebben opgeleverd! Vooral bij mijn oudste heb ik dit heel erg gehad en dacht ook elke keer als ik naar de wc ging dat het mis zou zijn.... maar na een paar weken trok dit gevoel weg en die zw.schap is erg goed verlopen met een gezonde 9 ponder aan het eind van de rit.

Denk dat het dus nog alle kanten uit kan.... ik ga hier voor je duimen hoor!!!

groetjes,
Marije

hoi marije,

wat rot voor je dat je ook een curetage hebt mee moeten maken, hoever was je?
hoe voel je je nu?
ik ben wel blij om je verhaal te horen dat geeft weer wat moed.
ik zal ook voor jou duimen dat je binnenkort weer lekker zwanger bent en blijft!!

xx natascha

Hey natas,

Ik ga je gewoon feliciteren! Die zeurderige buikpijn die hoort er helemaal bij in de eerste weken. Je denkt de hele tijd dat je ongesteld gaat worden en dat is normaal. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat het weer mis is meid. Ik duim keihard voor je.

Groetjes en liefs van mij

Petra

hoi,

Het kindje was gestopt met groeien bij 9 weken en 4 dagen en toen we de echo kregen had ik ruim 10 tot 11 weken zwanger moeten zijn. Uiteindelijk was de curettage toen bijna 2 week later.

Voel me op het moment eigenlijk heel goed, beter dan ik verwacht had na de eerste weken na de echo en eerste dagen na de curettage.

Ga hier gewoon ook zitten duimen dat het gewoon gewoon is bij jou en dat je lekker de komende 8 maanden mag zwangeren

groetjes,
Marije

hoi natas

met mij gaat het nu wel weer goed druk bezig met zwanger worden maar ben helaas net weer ongi geworden.
mijn miskraam was eind november ik hoop voor juni weer zwanger te zijn want dan was ik anders uitgerekend.

liefs silke

Hoi,

Hoop dat het echt zwanger-buikpijn is joh. Ik ben verder niet zwanger geweest en mijn miskraam heb ik ook niet voelen aankomen. De pijn begon pas na het bloeden en uiteindelijk heb ik afgelopen vrijdag toch een cur. gehad. Gaat goed hoor met me.
Kon jem aar gewoon genieten he???? Nou ik duim voor je hoor!

Liefs D

hoi marije,

fijn dat je je goed voelt, ik heb zelf ook een curetage gehad en die is me toen ook erg meegevallen, ik hoop echt dat jij ook snel weer zwanger bent!! Ik zal voor jou duimen voor een vruchtbare maand,
hou je me op de hoogte??

xx natas

Terug
Bovenaan