weer niet gelukt

Hoi
Ik zit al lang op dit forum , en begin opnieuw omdat ik weer vol vragen zit .
Wij zijn al 4,5j bezig hebben alles gedaan
insim. hormonen , 4x ivf ....
Maar het wil ons niet lukken .
Gisteren weer slecht nieuws gehad , onze poging is weer niet gelukt .
Ik weet niet hoelang ik het nog aankan ,
elke keer alles op alles zetten , de pijn, de medicijnen , het wachten de angst .
Ik ben op , maar wil het zo graag .
Zit er iemand in dit zelfde gevoel ?
Kan er iemand ons hoop geven ?
veel liefs x

he bloemje

ik leef erg met je mee meid. ik zelf ben nu met iui 3 bezig. bij ons geen aanwijzing waarom het tot nu toe niet wil lukken.
ik ga een afspraak maken bij een moluculair.... arts.
ik sprak gisteren een meisje die al 3.5 bezig was. zij menstrueerde niet dus ook geen eisprong. via de gyn hormonen en iui maar dat hielp ook niet, toen is ze naar deze vrouw geweest en die gaf haar een bepaald dieet omdat ze een onbalans had in haar lichaam. toen ze bij de arts was voor vervolg afspraak zij die vrouw dat ze op dinsdag ging menstrueren en wat denk je dat gebeurde spontaan. ze raakte snel zwanger maar ze wist haar te vertellen dat dit een miskraam zou worden en dat gebeurde na 8 weken. nu is ze 6 maanden zwanger en heeft in totaal een half jaar dat dieet gevolgd.
ik wil hier mee aangeven dat je misschien even verder kunt kijken dan alleen de medische wereld om ook even wat rust te zoeken voor jezelf en weer nieuwe hoop te halen uit een alternatief.
ik zal je op de hoogte houden wat het precies inhoud want ik deze vrouw vanmiddag even bellen voor een afspraak. O ja de nicht van dat meisje kon ook moeilijk zwanger raken en die heeft 3 kids gekregen met hulp van deze vrouw.
zij zit in bavel noord brabant, ik weet niet waar jij vandaan komt maar misschien kun je bij jou in de buurt ook wel zo'n arts vinden.
veel sterkte meis dikke knuf kim

Hoi hummer ,

Bedankt voor je snelle reactie ,
t heeft me toch een beetje hoop ,
want ik heb mezelf dat is onze laatste IVF was ,
ik ben al die dokters en medicijnen zo beu .
Wat voor dokter is zij ?
Ik ben zelf van Belgie , dan kan ik mss hier zoeken .
Ik woon vlakbij Antwerpen , dus ook aan de Nederlands grens mss is het niet echt ver .
Ik heb er alles voor over dus .
Als je straks meer weet laat me aub iets weten .
Veel liefs xxxx

Hey bloemptje,

Wat kl#te zeg dat het nu weer niet is gelukt. Ik hoop dat je weer met deze tegenslag om kunt gaan en t een plekje kunt geven.
En dat je ook even rust neemt en bij kunt komen. Als jullie al zo lang elke dag bezig zijn met zwanger worden, is het wel goed om even een moment van rust te nemen. Even op krachten komen.

Wie weet ben je over een paar jaar wel aan IVF toe (/ICSI/..?) maar laat het dan nu eerst even rusten!

Ik heb ook goede ervaringen met alternatieve geneeskunst. Ik was al ruim andederhalf jaar bezig en toen ben ik dus naar die arts gegaan. Hij contateerde problemen in mijn darmen: onbalans in schimmels, gisten en bacterien en die sloegen ook door op de voorplantingsorganen volgens hem. Ik kreeg medicijnen en een zwaar dieet (zonder gist en suiker) wat ik ongeveer 2,5 maand heb volghouden en daarna weer langzaam opgebouwd, maar nog steeds spaarzaam. Door de (overigens reguliere) medicijnen mocht ik ruim een maand niet zwanger worden en moest dus een cyclus over slaan.
Na 2 cyclussen na deze overgeslagen cyclus moest ik terug komen. En toen was alles goed. En wat denk je; die cyclus nog testte ik positief. Nu moet ik wel de echo afwachten of alles goed gaat, maar al met al vind ik het een wonderlijk verhaal. Overigens combineerde ik het met een shiatsu massage om de 8 weken (in de tweede week van mijn cyclus) bij een andere dame, een Javaanse die heel veel verstand heeft van het menselijk lichaam en het zelfde constateerde (de darmproblemen). Wie weet is het de combinatie geweest?
Ik woon te ver weg (omgeving Den Haag) maar twijfel er niet over dat dit soort geneeskunst ook elders te vinden is.

gr. en sterkte
Wenser

Hoi Wenser ,

Bedankt voor je berichtje ,
maar dit was al wel onze 4de IVF ,
ik denk dat je dat over het hoofd gezien hebt .
Waarvan 1x met ingevroren cryo's
en 4x pick-up .
K heb er dus even genoeg van .
Ik ga zeker jullie wijze raad opvolgen .
Liefs x

Hoi Bloemptje,

Wat is het leven toch ontzettend oneerlijk!!!
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt.
Je bent op, er eigenlijk klaar mee met al dat gedoe, maar je wil ook nog helemaal niet opgeven. De onzekerheid van alles, je koppie draait overuren!!!

Ik zit zelf momenteel ook in een baalfase!
Wij hebben 2 x icsi en daarvoor 6 x IUI. Nu zitten we te wachten tot we het zaad weer mogen testen na de spatader operatie van mijn manneke.

Nou ik kan alleen maar zeggen: Hou je taai!!! En neem ook de rust op tijd!!!

Groetjes Cis x

hoi bloempje

ik heb die mevr gebeld en ik kan pas 25 januari komen, zo druk heeft zij het. maar ik hoor positieve dingen over die behandeling. het zal wel net zoiets zijn als wenser heeft gedaan en zo zie je maar bij haar heeft het geholpen.
zij heet Anneke Voorhorst. Gageldonk 37 4854 LJ in Bavel.
ik heb om even tot rust te komen en om eventueel ook aan dit probleem te werken goede verhalen over Paul Huffel. ik weet niet over problemen als kinderwens maar hij kan vele klachten genezen. ik ga naar hem om even in balans te komen.
hij zit in Minderhout 0475 669277. hij heeft ook een site. moet je even zijn naam op google zoeken en dan het eerste resultaat is zijn site.

veel sterkte x kim

Nee bloemptje ik had het verkeerd geschrevne, ik bedoel dat je dan misshcien nog wel een keer IVF zou willen over ene jaar of meer, maar nu even niet.

Sorry ik kon niet teruglezen wat ik schreef want op mijn werk zie je dat om de een of andere reden niet.

Meid veel sterkte.

knuffel
Wenser

Terug
Bovenaan