weer niet gelukt

he hallo

het gaat wel hoor. het gaat soms nog wel door mijn hoofd of ik wel of niet even zwanger geweest ben maar ik heb het weer op een rijtje hoor. ik ga nu nog voor iui 3 en dan nemen we even rust. het word me een beetje teveel en op mijn werk is het ook heel hectisch en moeilijk in te plannen met echos en iui. ik ga smorgens werken en dan hup naar het ziekenhuis voor een echo en dan een paar dagen later het zelfde alleen dan voor de inseminatie. en hup daarna gewoon weer aan het werk PPPFFf wat een gedoe allemaal.
ik ben nu 29 en ga het eens over een alternatieve boeg gooien want als ik nu doorga dan ben ik met iui klaar in maart en dan nog maar 3 ivf als dat nodig is. ik wacht totdat ik wat ouder ben en als het over een jaar nog niet gelukt is dan kan ik alsnog ivf gaan doen.

en hoe gaat het met jou x kim

Hey Kim,

Goed dat je hierna even rust neemt, als het niet zo blijkt te zien (duimen natuurlijk van wel). Ik hoop dat je je dan ook een beetje kunt ontspannen, want de wens is natuurlijk niet minder. En zoals je weet was bij mij ook een combinatie van rust (verplicht), alternatieve geneeskunst en een rustiger gevoel positief geweest.

Maar we duimen natuurlijk voor deze ronde!

xxx en een dikke knuffel
Wenser

Hoi hummer,

Ben blij dat je je weer wat beter voelt.
Dapper van je dat je even de rust gaat nemen na iui3,maar hopelijk is dit ook voldoende voor jouw en is het bij die kans raak.
Kreeg jij nu ook hormonen ja toch?

Ik kan het op zich nog goed combineren op het werk.Ben zelf verpleegkundige en draai dus onregelmatige diensten.Tot nu toe alle 3 de iui's op mijn vrije dag gehad,maar mag er op mijn werk mij voor ziek melden voor de dag van iui dan.De echo's kan ik tussen mijn werk door doen.Mijn collega's zijn er van op de hoogte en ik werk hooguit 10min van het zh af waar ik onder behandeling ben.
Tuurlijk is het niet fijn om weg te moeten, levert wat stress op,maar heb er op dit moment wel voor over.
Vandaag iuinr 3 gehad met pregnyl dus weer iets verhoogde kans.
Nu weer 2wk op het wachtbankje.Veel leuke dingen doen en veel afleiding dan komen we deze 2wk wel weer doen.
Ik hoop dat 3x scheepsrechts is.
Heb je al een afspraak gemaakt bij alternatieve geneeswijze?

Hopelijk zijn we beide voor het nieuwe jaar zwanger.

liefs suusje

he suus

ja ik kreeg vanaf iui 1 al hormonen, puregon en pregnyl. voor jou is het ook weer spannend. ik ga vrijdag weer voor de echo en denk dat ik dan maandag de iui heb.
we gaan allebei voor die 3x scheepsrecht.

x kim

Hoi allemaal ,

Hier ben ik weer , na een adempauze voor mezelf .
Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt , bij Paul Van huffel , k ben reuze benieuwd .
Volgende week mogen we al komen .
Weet echt niet wat te verwachten ,

Hoe gaat het met jullie allemaal ?
Dikke kussen xxxxx

Terug
Bovenaan