Bloemptje,
Balen,balen,balen zeg.
Had zo gehoopt dat het nu dan eindelijk raak voor jullie was.Het is jullie zoooo gegund.Je hebt al zoveel teleurstelling gehad.Hoeveel teleurstelling kan een mens aan he?Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat je het nu even niet ziet zitten.Er is nu geen enkel geruststellend woord.
Niemand kan jou de bevestiging geven die wij allemaal zo graag willen.
Is het ons ooit gegund om een kindje te krijgen?Gaat het ooit lukken voor ons?
Dat is een vraag die heel veel meiden hier stellen.En niemand kan daar antwoord op geven.
We kunnen elkaar hier alleen maar steunen en er voor elkaar zijn.
Ik hoop dat je snel weer de kracht vind om door te gaan meid.
Heel veel sterkte,
Kim@ Het zou heel goed kunnen dat het een vroegtijdige MK is geweest.Alleen is dit heel moeilijk te achterhalen.Ik heb namelijk zo'n zelfde situatie meegemaakt.Na heel heftig incident op mijn werk (werk ik de GGZ dus komt veel agressie voor) heb precies hetzelfde meegemaakt als jij nu.Ik verloor 1 groot stolsel en daarna was ongi over.
Ben toen 2dg later naar zh geweest.Ze hebben toen op dat moment niks gedaan,omdat ze niks konden zien.Wat ze mij adviseerde is om een zwangerschapstest te doen,omdat het zwangerschapshormoon nog enkele dagen in je urine blijft zitten.Ik heb dat toen op dat moment niet gedaan,omdat ik al zo teleurgesteld was en het ook niet wilde weten,omdat ik daarvoor zo'n heftig incident op mijn werk meegemaakt had.Dat mijn hoofd nog erg vol daarvan zat.
Week later hebben ze een echo gemaakt (ze gingen er ook vanuit dat het MK zou kunnen zijn) om te kijken of hele vruchtje wel goed was (anders moet het weggehaald worden) mijn baarmoeder zag er goed uit en was weer in begin van nieuwe cyclus.
Wat je dus zou kunnen doen is nog een zwangerschapstest als je wat meer zekerheid wil hebben.
Heb je zh al gebeld??
x suusje