weer niet gelukt

Nee bloemptje ik had het verkeerd geschreven, ik bedoel dat je dan misschien nog wel een keer IVF zou willen over een jaar of meer, maar nu even niet.

Sorry ik kon niet teruglezen wat ik schreef want op mijn werk zie je dat om de een of andere reden niet.

Meid veel sterkte.

knuffel
Wenser

hoi damens

ik heb iets raars meegemaakt. gisteren brak mijn menstruatie door en ik moest regelmatig mijn tampon verwisselen. ik liep leeg. toen voelde ik net alsof er een luchtbel langs mijn tampon naar buiten glipte. ik ging na de wc en zag in mijn broek een dik slijmerig ding, zón 1.5 cm ovaal lang van vorm. het was stevig van structuur. het gleed gewoon langs mijn tampon na buiten. omdat ik zaterdag nacht al wakker werd van de kramp denk ik dat het vruchtje is geweest die is afgestoten.
het was echt heel vreemd!!!

x kim

Bloemptje,

Balen,balen,balen zeg.
Had zo gehoopt dat het nu dan eindelijk raak voor jullie was.Het is jullie zoooo gegund.Je hebt al zoveel teleurstelling gehad.Hoeveel teleurstelling kan een mens aan he?Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat je het nu even niet ziet zitten.Er is nu geen enkel geruststellend woord.
Niemand kan jou de bevestiging geven die wij allemaal zo graag willen.
Is het ons ooit gegund om een kindje te krijgen?Gaat het ooit lukken voor ons?
Dat is een vraag die heel veel meiden hier stellen.En niemand kan daar antwoord op geven.
We kunnen elkaar hier alleen maar steunen en er voor elkaar zijn.
Ik hoop dat je snel weer de kracht vind om door te gaan meid.
Heel veel sterkte,

Kim@ Het zou heel goed kunnen dat het een vroegtijdige MK is geweest.Alleen is dit heel moeilijk te achterhalen.Ik heb namelijk zo'n zelfde situatie meegemaakt.Na heel heftig incident op mijn werk (werk ik de GGZ dus komt veel agressie voor) heb precies hetzelfde meegemaakt als jij nu.Ik verloor 1 groot stolsel en daarna was ongi over.
Ben toen 2dg later naar zh geweest.Ze hebben toen op dat moment niks gedaan,omdat ze niks konden zien.Wat ze mij adviseerde is om een zwangerschapstest te doen,omdat het zwangerschapshormoon nog enkele dagen in je urine blijft zitten.Ik heb dat toen op dat moment niet gedaan,omdat ik al zo teleurgesteld was en het ook niet wilde weten,omdat ik daarvoor zo'n heftig incident op mijn werk meegemaakt had.Dat mijn hoofd nog erg vol daarvan zat.
Week later hebben ze een echo gemaakt (ze gingen er ook vanuit dat het MK zou kunnen zijn) om te kijken of hele vruchtje wel goed was (anders moet het weggehaald worden) mijn baarmoeder zag er goed uit en was weer in begin van nieuwe cyclus.

Wat je dus zou kunnen doen is nog een zwangerschapstest als je wat meer zekerheid wil hebben.
Heb je zh al gebeld??

x suusje

he suus

idd een rare ervaring was dat maar ik vloei nu nog steeds. ik heb alleen het ziekenhuis gebeld voor iui 3 en daarna gebeurde het eigenlijk. ik kan het er met de gyn over hebben maar ja dan verander ik er niks aan. ik ga nu nog even voor iui 3 en dan stop ik er even mee. misschien heb je het stukje gelezen maar ik ga in ieder geval in januarie naar een muluculair arts. ik hoor er veel positieve verhalen over. ik vind de mm best zwaar en ik wil niet dat ik er mezelf in verlies.

x kim

Jeetje Kim, dat kan er ook nog wel bij. Je zult wel ondersteboven zijn.

Veel sterkte meid en inderdaad probeer jezelf niet te verliezen. Je relatie is het allerbelangrijkste, maar het is zo moeilijk om daar van te genietn als je hoofd vol zit met één ding.
Sterkte meid. En Bloemptje ook en Cis, Suus, Wendy.... meiden ik vind het zo oneerlijk en ik hoop echt dat er binnenkort iemand mij achterna gaat.

Knuffel
Wenser

Hoi

Wenser absoluut geen probleem zenne ,
ik dacht dat je me niet goed begrepen had .

Hummer , ik ga het zeker eens opzoeken , het kan nooit kwaad he .
De medische molen heb ik nu wel gehad en t kan nooit kwaad .
Jou verhaal is ook wel eng he ,
Kan het zijn dat je zwanger was , hoever zat je in je cyclus ?

Veel liefs xxx

Terug
Bovenaan