weer omhoog wie icsi / ivf

zo toch maar evenjes mijn verhaal naar voren gehaald anders schiet het niet echt op he!!!

maar

ik heb dus me echo gehad en ja ik was giga zenuwachtig me mdr ging gelukkig mee.
maar bij mijn groeien ze dus ook niet zo. heb wel aan elke kant 4 zitten ook aan de kant van me endometritischcyste. Aan die kant 1 goei die dus wel redelijk groei maar de vraag is of ze die wel aan kunne prikken ivm die endometrisch.
Aan de re kant ook 4 stuks maar ook maar 1 die redelijk van maat was.
Dit viel dus flink tegen, met clomid moest ik juist weinig slikken, kwart tablet en nu meyt dit krijg ik hasst niks.
zaterdag weer terug komen en dan ws maandaag weer.
dus wordt nog erg spannend.
me mdr was erg positief misschien is dit wel heel goed vor je en heb je juist goeie eitjes,lief he!!!
zaterdag horen we dus weer meer... krijg de kribbels enz ervan.

zo me man inlichten die is tewerk.

xxxxxxx dank aan jullie
.

He jeetje dat het zo tegengevallen is, hoop dat je morgen beter nieuws hebt over je groei van je eitjes.
Ik hoop dat ze snel groeien en je je punctie krijgt volgende week.
Wat een lieve moeder heb je fijn dat ze zo meegaat.

Nou hier neit veel te melden.

Is yosha al op vakantie?

Gr en een fijn weekend

he wendy.

ja me mdr leeft ook erg mee, past ook vaak op onze dochter als we naar zh moeten, wonen gelukkig ook maar 10 a 15 min bij ons vandaan erg lekker.
ja we bijven moed houden toch!!!!!!

ik denk het wel dat yosha op vakantie is, wou dat ik dat ook kon zeggen, dat ik op vakantie was. ben er wel aan toe....
hoop echt vlgwk punctie alleen niet vlak voor zondag ivm dan uitje werk van me man hebben, dus ook geen last d punctie dan heb.

jij ook fijn wkd, probeer te onstpannen en te genieten, onanks dat het nu weer erg koud is....
xxxxxxxxx

he meiden.
welkom daan hier.

ik heb mijn echo weer gehad nu waren de eitjes dus wel gegroeid, heb nu 1 aan de re kant die is nu al 18,mm.
maar aande li kant bij de cyste(endometritus) 4 stuks van 12mm en aand e re kant 2 stuks van 12mm.
Dus maandag mag ik weer terug komen in de hoop dat ze dan groter zijn geworden. Alleen die ene van u al 18mm kunnen we als verloren beschouwen omdat hij dan tegroot enz is.
Maar maandag hoo rik dus meer en dan wordt ws donderdag de punctie...
dus dan wordt het spannend voor ons.

xxxxxxxxxxxxxxxxxnatas

hoi,

vandaag (eindelijk) toch stukjes stolsel verloren. dit klinkt misschien heel raar, maar ben al de hele week ongesteld met flinke buikpijn erbij.
morgen alsnog testen, maar ja weet eigenlijk zo al genoeg.

maandag ziekenhuis bellen om nieuwe afsraak te maken.

weet iemand hoe het gaat als je cryo's hebt? ook qua verzekering?
dit hadden we namelijk de andere twee keer niet.

@natas: hoop dat ze maandag nog wat gegroeid zijn voor je en dat je dan snel je punctie hebt. zal voor je duimen.

gr.danielle

@ natas
Het wil helemaal neit zeggen dat die verloren gaat, bij ons in de kliniek zeggen ze dat helemaal neit, en wie zegt dat die ineen keer heel veel doorgroeit, we gaan voor het maximale voor je.
Ik zal voor je duimen.

@danielle
ik heb helaas geen ervaring met cryos, maar volgens mij geld ene punctie als poging. En die heb je al gehad.
Je kan eht altijd nakijken op internet of bellen met je verzekering.

Fijne zondag nog.

Terug
Bovenaan