weer omhoog wie icsi / ivf

@ natas
Dat is ind goed nieuws, ik duim hard voor je.
Je moet wel wat rustiger aan doen dan bij een iui, geen seks de eerste dagen, niet zwaar tillen, ik heb toen veel gerust, want had toen erge overstimulatie. Dus ik zou er wel een beetje rekening mee houden dat je wat rustiger aan doet.

@ daan, jeetje voor jou spannend hoor, hoop op goed nieuws.

Gr WEndy

@Daan. en wat zei de dokter???? ben er nieuwsgierig of je ons goed nieuws kan vertellen hebben we denk ik allemaal wel weer eens nodig toch!!!!

ik heb wat de zenuwen voor morgen ivm de punctie. straks logertas voor me dochtertje inpakken gaat 4 nachtje vanaf morgen logeren bij opa en oma. Ook ivm dat wij zondag een fesst hebben van mijjn mans werk.
kunnen we wel lekker releaxen van het wkd en uitslapen.

laatjullie wel weten morgen of vrijdg hoe hetgegaan is.

xxxxxx

hoi hoi,

nou had dus zondag en maandag een positieve test. en dinsdag het ziekenhuis gebeld.
ze zeiden dat ik dan inprincipe zwanger ben. nog wel gevraagd over het bloedverlies. uitgelegd dat het vorige week op menstruatie leek en nu nog wat helder rood is. ze zeiden dat oud bloed kon en helder twijfelde ze over. maar ja helder rood bloedverlies had ik bij mijn dochter ook en die is nu alweer 4 jaar.
ze vroegen ook nog of ik buikpijn had, maar dat heb ik ook niet

ik mag 10 maart voor een echo en dan weten we het zeker. dus nog even wachten.ppppfffffff
ik blijf al dat afwachten maar een ellende vinden hoor, zo geduldig ben ik nu ook weer niet.

blijf het ook nog heel erg onwerkelijk vinden

@ natas: ik had ook op donderdag de punctie en dan op zondag terugplaatsing. ik heb daarna lekker een weekje vakantie genomen.
ze zeiden bij mij dat ik gewoon alles mocht blijven doen wat ik altijd al doe.
heel veel succes met de punctie, duim voor je

gr. daan

hoi meiden.

Daan wat zou het gaaf zijn voor je maar wel lang wachten nog, ik blijf duimen voor je....

punctie gehad,maar vd gehad van de punctie zelf niet veel gemerkt was goed weg van de dormicum hahhaha.
maar erna wel buikpijn re kant dus extra medicatie gehad ervoor. was om 13u thuis toen lekker me bed in gedoken en geslapen verder.
Nu al veel gedronken maarjammer genoeg er net ook weeer uitgekomen, was goed misselijk.
Ook is me buik nog niet zo lekker.

wel hebben ze 12 eitjes eruit gehaald dus dat is mooi want dat hadden we niet verwacht.

nu moeten we zaterdag bellen en dan horen we hoelaat we er zondag er moeten zijn. dus nu nog 2 a3 dgn afwachten en ja dan erna 2 wkn. spannend.

met de rest allemaal goed???

xxxxxxxx

Hoihoi

hier neit zo goed, ben ongi geworden, dus dat ene embryootje wilde ook niet, nu moeten we hard gaan nadenken hoe nu verder, want we hebben nog maar 1 poging, wij hebben helaas geen reserves. Dat maakt het extra spannend, want na dit is het afgelopen voor ons hebben we al besloten.

Gr en een fijn weekend

Alle doktoren zeiden je kan nog makkelijk zwanger worden echt iedere keer weer zeker toen ik in het ziekenhuis behandeld werd, ja kus mn r*t denk ik nu, jullie kunnen makkelijk praten, dus niet. Ze zouden eens sneller onderzoek moeten doen naar de eicellen!!! Kan ik zo boos om worden, roep het al zolang dat het aan mij ligt, aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Terug
Bovenaan