weer omhoog wie icsi / ivf

hoi hoi,

had inderdaad op internet gekeken, maar hoe mijn zorgverzekeraar het erop heeft staan kom ik geen wijs uit. ga ze gewoon bellen als het nodig is.

vanmorgen de test gedaan, en ik denk dat ik gek word want deze was positief????!!!!!! snap nu helemaal niks meer van mijn lichaam.
dus morgen maar weer een test halen.

x danielle

ge danielle dat zou wel heel goed nieuws zijn toch!!!! duim voor je dat de test morgen ook weer posotief is.

ik heb weer een echo gehad deze is/was niet zo als we hadden verwacht. ik nu opeens meer eitjes aan beide kanten dus nu moet ik woe weer terug komen.
en dan horen we wanneer de punctie is vrijdag of zaterdag echt een van deze dgn dus duim voor ons.
Ik had nu nm opeens 6 eitjes aan de li kant en 6 aande re kant. en deze groeide al goed dus nu maar hopen dat ze woe groot genoeg zijn.

woe laat ik het jullie weer weten.

xxxxxxxxxx natas

ben net door zh gebeld me waarde in me bleod is te hoog met wat ze op de echo zagen.
moet me wel gewoon vanavond spuiten dat vind ik wel zo raar..

weet een van jullie wat dit precies in houdt???
overstimulatie????

vind het nu wel eng worden enz....
me man net geregeld dat hij vrijdag en maandag vrij is, en dan dit...................................

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik snap je neit helemaal, ik dacht dat overstimulatie alleen maar kwam als de punctie geweest is en die lege follikels zich weer gaan vullen met vocht, dat is wat ze tegen mij hebben gezegd, maar hoezo je waarde? Ik snpa dat niet helemaal? Ik heb nog nooit hoeven bloedprikken net voor mijn punctie.

Ik hoop dat je snel antwoord krijgt anders als je het neit begrijpt gewoon weer bellen.

Succes meid.

he wendy.

ik moet bij elke controle van een echo bloedprikken om mijn hormoon gehalte in me bloed te controleren..
en nu was deze du hoger dan wat ze met mijn eitjes zagen op de echo..
helemaal snappen doe ik het ook niet dus ik ga er morgen echt goed om navragen.
maar heb jij bij genen controle moeten bloedprikken dan??

je hoor het van me...
xxxxxxx

hoi natas,

ik kan je er geen antwoord opgeven, bij mij is er tijdens het spuiten nm nooit bloed geprikt.
blijf voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vanmorgen weer een positieve test, zo raar. morgen zh maar bellen, had er vandaag geen tijd voor.

xx danielle

HE MEIDEN. je kan dus ook voor de punctie al overstimulatie krijgen. maar ik hbe dit gelukkig niet, heb wel 10 goeie eitjes wat de gyn zag dus....
maar me bloedwaarde is ws ophoog door me cyste. de gyn denkt zelf wel dat de punctie door kan gaan dond of vrijdag..?
Ik mag zo weer bellen en dan weten we het ......

dus blijf nog eventjs duimen.....

tot later.
Daan wat spannend voor je ik duim voor je dat het positief is, hopelijk kan je ons vandaag dus goed nieuws over brengen...

xxxxxx

joepie joepie.......

de punctie gaat door. donderdag gaat het gebeuren. we moeten om half 9 in zh zijn ivm voorbereidingen. en dan 9u gaan we starten.

vaanvond dus pregnyl spuiten om 22u en voor de laaste keer decapeptyl om 8uur. morgen geen spuitjes alleen ab ivm endometritus.

en dan ws zondag terug plaatsing. dit is vlgs mij het zelfde als bij iui toch??? ivm een feest avonds hebben.
en ja dan 2 wkn duimen duimen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx een blije natas

Terug
Bovenaan