Weer ongesteld geworden, ronde 15 gaan we in :S

Nou helaas weer ongesteld geworden. Had van mijn gyn 2x clomid 50 mg gekregen en als ik ongesteld werd moest ik weer terug komen. Nou helaas kan ik weer terug komen. Aan de onderzoeken moet alles goed zijn van mij en mijn vriend. We kunnen op een normale manier zwanger worden. Maar verdorie waarom gebeurd dat dan niet. Ik vroeg me alleen af wanneer mag je een behandeling gaan doen en welke doe je dan eerst iui ofzo? En moeten ze ook niet eens een samenlevingstest gaan doen? Ik heb gewoon het gevoel dat we een handje hulp nodig hebben pff.
Wat een rotdag zo.. Heb voor het eerst dat ik zo enorm baal. Nu weer even wat moet bij elkaar verzamelen en dan kunnen we er weer voor...

Hoi iloontje,

Blijft een teleurstelling he als je weer ongesteld wordt.
Wij zelf zijn al 3 jaar bezig voor ons wondertje.Ook bij ons beide alles goed dus ja waarom het niet lukt??Die vraag stellen wij ons al 3 jaar.
Wij zijn na jaar naar HA gestapt en uiteindelijk vorig jaar augustus gestart met IUI.Heb 6 iui's achter de rug en ga nu de laatste ivf poging in volgende maand. Erg spannend dus.
Wij hebben voordat we gingen starten met iui ook een samenlevingstest gehad,dit doen ze niet in ieder zh,omdat de timing daarvan erg moeilijk is.
Wij hebben de test 2x gehad.1ste keer negatief 2de positief.Had dus wellicht met timing te maken.Test zegt dus niet altijd even veel en is niet altijd betrouwbaar.

Ik zou gewoon contact opnemen met gyn en daar je voorstel van evt. iui voorleggen.

Succes.

Gr suusje

@suusje26 wat vervelend dat het bij jullie ook zo lang duurd. Dan heb ik nog niks te klagen bijna. Heb ook wel eens gehoord dat het doorspoelen van je eileiders wel eens goed kan werken. Ken iemand die dat ook heeft gedaan 3 jaar bezig geweest en toen daarna was ze zwanger gek he.
Oke dus ze doen zo'n test niet altijd dus. Ik zal het eens gaan vragen moet 6 aug weer terug komen. dus allemaal ff wat vragen opschrijven denk zelf dat k gewoon pech heb dat het bij ons gewoon langer duurd dan normaal. Dus ben bang dat mijn gyn zegt we proberen het nog een half jaar zo en dan gaan we wat doen ofzo.

hallo iloontje,

het is iedere maand weer balen.
ik wens je veel sterkte toe, wij zijn nu al weer
9 jaar bezig, dus meid ik weet hoe je je eigen voelt.
dikke kus, en hou je rustig hoe moeilijk het ook is.

groetjes pxdt44

@pxdt44 jeetje dat is ook al lang zeg.. Jullie hebben ook alle onderzoeken ook al achter de rug denk ik? Is er met jullie ook niks mis? maar wil het gewoon niet lukken?
Ben eigenlijk ook zo bang dat het gewoon nooit gaat lukken :( sjeetje soms is het even weer een kutperiode.

hallo iloontje,

Bij ons is het ook een raadsel, alles is verder goed.
Deze maand ben ik eens aan het temperaturen, snap er niets van, temp blijft constant hetzelfde heb van de week mijn eisprong niet zo erg gevoeld, maar niets te zien aan mijn temp.
Maar ja de aanhouder wint denk ik maar.

groetjes pxdt44

Hoi iloontje,
ik heb ook alle onderzoeken achet de rug.Ook het doorspuiten van eileiders,had toen ook goeie hoop,maar helaas nog steeds niks.
Nu een verplichte rustmaand(is altijd na mislukte IVF)en dan over 3wk weer met volle moed nieuwe poging in.
Gr. Suusje

Jeetje wat zijn er eigenlijk veel mensen waarvan het allemaal niet vanzelf spreekt om zwanger te worden..
Ik hoop dat we allemaal voor de kerst kunnen zeggen we zijn zwanger:D we moeten moet houden!!

Terug
Bovenaan