Weer ongesteld geworden, ronde 15 gaan we in :S

Hey Iloontje,

Lang geleden weer.

Wat rot voor jullie, zeg! Bah, meis.....
Mag je nu al meteen een afspraak maken voor IUI?
Geeft je misschien een meer gerustellend gevoel.
Het is natuurlijk geen garantie om zwanger te worden, maar voel je eigen gevoel is het al fijn dat er iets een handje meehelpt!

Wij zitten inmiddels alweer in ronde 13 :(

Heel veel sterkte, meis.

Liefs Star

Iloontje@
Ja er zijn er meer dan je denkt.
Het is nooit zo'n makkelijk onderwerp om over te praten in het openbaar.Vind ik dan.
Ik had er in het begin erg veel moeite mee als mensen vroegen willen jullie geen kinderen.Deed er dan altijd wat geheimzinnig over.Met acht komt wel.Tegenwoordig wordt ik er wat makkelijker in en vertel ik het gewoon als mensen erover beginnen.
Mensen gaan anders van alles denken,Vooral collega's verzinnen de gekste verhalen.
Denken dan dat je een erge ziekte hebt,omdat je zoveel naar het zh moet.Ook heb ik al 100x de vraag gekregen ben je zwanger.
Werd er gek van.
Na 3,5 jaar went het ook niet hoor als je zwangere om je heen ziet.
Vooral als je weer het bericht krijgt,moet ik weer even slikken en merk ik soms ook een stukje jaloezie opkomen. Denk dan waarom jij wel terwijl wij al zolang bezig zijn.
Ik hoop ook dat ik nu eindelijk eens voor de kerst zwanger ben.En dat we hier op het forum met een babyboom het nieuwe jaar in gaan.

gr suusje

Jah dat geloof ik dat het lastig is om het te vertellen ik ben er zelf wel altijd open in geweest. Omdat stiekem niet had verwacht dat ik er zolang over zou doen en ik werk ook nog eens in de kinderopvang dus ja... dat maakt het af en toe ook best moeilijk want ik heb vooral veel collega's met kids of zwanger zijn. Maar ze weten het van mij wel dus hou ze wel op de hoogte haha.
Ik ben nu eigenlijk wel op een punt dat ik zoiets heb van pff laat maar even eigenlijk heb voor me gevoel er al zoveel aan gedaan en het werkt toch niet:S waarom zou ik er nu weer zoveel energie insteken...als het toch nooit wat oplevert. Ben wel benieuwd wat mijn gyn zegt 6 aug misschien gaat ze mijn eitje weer meten :D
heel veel succes allemaal..

@star80

Jij ook nog niet zwanger dus.. maar ik weet niet wat mijn gyn gaat doen 6 aug. Ik hoop dat ze me niet te lang aan laat modderen eigenlijk want dat kan ik helemaal niet tegen.
maja ga me ma weer lekker concentreren op mijn vakantie in aug.. eind aug heerlijk.
En jij dan wanneer moet jij weer terug naar de gyn dan?

Hey Iloontje,

Volgens de gyn moeten we terug komen na het tweede jaar. Als het dan nog niet is gelukt, beginnen we meteen met IUI. Maar dat jaar gaan we natuurlijk niet afwachten! We geven het nog een half jaar en dan bellen we maar weer op :(

Ik hoop voor jullie dat het inderdaad geen aanmodderen wordt. Het duurt al veel te lang!
Bijna vakantie, heerlijk meis! Lekker genieten met z'n tweetjes en de gedachten verzetten!

Liefs Star

@star80

2 jaar is lang he! maja wel weer logisch opzich, 1,5 jaar is nog redelijk normaal met proberen van zwanger worden toch.
Gaan jullie nog lekker even op vakantie of niet?
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat ze wil met mij. Echo maken nou en dan.. weet wel dat ik een eisprong heb maja die zaadjes willen er gewoon niet doorheen zwemmen ofzo haha pff vermoeiend:p
En ik mag 6 maand aan de clomid ben nu daar van ook alweer op de helft.we zullen zien ik laat het wel weten als ik ben geweest 6 aug.

liefs

Je leest inderdaad vaker dat binnen 1,5 tot 2 jaar de meeste vrouwen zwanger worden. We zullen zien.
Wij gaan vanaf morgen twee weken weg van alles.
Ook even de gedachten verzetten en veel leuke dingen doen. Ben er echt aan toe!!
Hopelijk kan ik daarna weer positiever denken.....

Ik ben benieuwd 6 augustus. Ik hou het forum in de gaten. Succes, meis!

Liefs

Jij ook een hele fijne vakantie!
Geniet er lekker van en probeer er niet te veel aan te denken he!!
hoe moeilijk het helaas ook is. konden we maar gewoon een knopje uitdrukken.
Fijne vakantie
Ik hou je op de hoogte

liefs

Terug
Bovenaan