Weer ongesteld geworden, ronde 15 gaan we in :S

Hoi Iloontje,

Snap de teleurstelling. Wij zijn al 1,5 aan het proberen maar helaas. Ik zag dat je Clomid slikt (2x 50mg), ik slik dit zelf ook (1x 50mg). Ik heb nu pas de eerste kuur achter de rug en moet eigenlijk morgen ongesteld worden dus ben benieuwd. Voel wel dat mijn lichaam anders is dan anders maar weet niet of dat ook door de Clomid kan komen, had jij hier last van gehad? Ook wij hebben meerdere test gehad en alles is goed, dus waarom het niet lukt?

Groetjes, Tam

@tam111
ik slik 1x per dag clomid 50 mg van dag 4 tot 8. ben net weer begonnen en ik heb nog voor 3 maanden op recept mee gekregen dat ik die mag gebruiken. Ik moest wel in die tussentijd terug komen bij mijn gyn dus mag volgende week vrijdag weer. Ik dacht ook dat ik zwanger was afgelopen maand was wat duizelig, moe, mijn borsten deden veel meer pijn dan anders. etc maar hoorde dus dat het door de medicijnen kan komen daar krijg je ook zwangerschapssymtomen van dus super irritant dus.
Heb jij ook dat je wat anders gaat kijken beetje onrustiger dan anders? ben benieuwd of het door de medicijnen kan komen.
liefs iloontje

Hoi Iloontje,

Ik heb hier ook last van, al denk ik dat het vooral komt omdat ik erge hoofdpijn heb. Herken het verder ook: zere borsten, moe, vaker plassen. Vandaar dat ik dacht dat het misschien wel raak zou kunnen zijn. Heel irritant dat het dezelfde symtonen zijn!!!! Ik heb voor 6 maanden Clomid meegekregen en hoef tussendoor niet terug te komen omdat afgelopen maand mijn eisprong goed was. Ik moet het wel slikken van dag 3 t/m 7, zal niet veel uitmaken denk ik. Wordt dus afwachten!
Zou vandaag ongesteld moeten worden....of niet?!

Groetjes, Tamara

Hoi Tam111,

En ben je al ongesteld geworden? normaal gesproken ben je met de clomid op de dag wel regelmatig. tenminste ik nu wel.Ik hoop voor je dat het raak is...laat het me snel weten! ben heel benieuwd.
waarom heb jij clomid eigenlijk gekregen? ook omdat je zo onregelmatig was?

groetjes

Hey Iloontje,
Nee, nog niet. Vind het echt zo spannend!! Weet zeker dat ik donderdag 2 weken geleden mijn eisprong gehad heb, heb toen een echo gehad. Gyn zei ook dat ik vandaag ongesteld zou moeten worden, afwachten helaas.
Ik had helemaal geen menstruatie dus dit is nu ook de 1ste keer dat ik een eisprong gehad heb. Jij dus omdat het onregelmatig was?

Groetjes, Tam

Ow je had helemaal geen menstruatie dat lijkt me helemaal frustrerend. maar door de clomid moet het op gang komen dus? Ik heb het gekregen voor me onregelmatige cyclus. Het eerste half jaar was het netjes 33 dagen en toen opeens duurde het steeds langer 39, 50, 46, etc dus was mijn eisprong waarschijnlijk niet goed. Maar heb in nov een lichte positieve test gehad ma na 3 dagen werd ik vet erg ongesteld dus waarschijnlijk is dat wel iets geweest. Maar helaas Ben je al ongesteld geworden? en heb je al getest? ben heel benieuwd.
liefs

Hé! Oei, dat is helemaal erg. Eerst licht positief testen en daarna toch ongesteld worden,extra zware teleurstelling.Heeft de gyn dit nog kunnen nakijken? Weten ze ook waar het aan ligt dat je zo menstruatie zo onregelmatig geworden was? Met Clomid is jou menstruatie dus altijd op de dag nauwkeurig?
Ik heb het POC syndroom. Heb veel kleine eiblasjes maar geen grote voor een bevruchting, dit doordat ik geen menstruatie had. Heb eerst menstruatie opwekkers gehad en moest toen direct starten met Clomid om een eisprong op te wekken. Heb gister wel wat buikpijn gehad maar het was niet echt menstruatiepijn. Ben het nog steeds niet....wachten het weekend nog af. Voor jullie wordt het dus weer een spannend. Alweer gestart met Clomid? Hoe lang slik je het eigenlijk al?

Liefs, Tam

Nog steeds niet ongesteld zo dat word spannend:D Ow dat poc syndroom ken ik niet. Maar doordat je dus clomid slikt moet het helemaal goed zijn dus?
Ik heb het wel aangegeven dat die test toen licht positief was. Maar ze zei dat het best zou kunnen dat er wat zat ma 25% van de zwangerschappen breekt al af voordat je ongesteld bent. Dus dikke pech gehad.
Ze heeft niks over gezegd waarom het opeens zo onregelmatig kon zijn:S vind het zelf ook altijd nog een raadsel maja nu is het weer goed, daar ben ik wel weer heel blij mee. Nu kunnen ze me ook gelukkig in de gaten houden.
Ik slik clomid vanaf eind april. en vandaag heb ik mijn laatste pil weer gehad.

Terug
Bovenaan