weer slecht nieuws

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

We zijn net met Nynke naar het ziekenhuis geweest voor controle van haar heupjes, maar 3 maanden spreidbroek heeft dus niks uitgehaald. De kop was weer uit de kom. Morgen gaan ze proberen onder narcose de heupkop terug in de kom te zetten en daarna moet ze 3 maanden in het gips. Als het niet lukt om de kop zo terug in de kom te zetten, gaat de arts 2 spiertjes verlengen en dan de kop terugzetten dat zou ook meteen morgen kunnen. Maar als het dan nog niet lukt wordt het een grotere operatie op een ander tijdstip.

Jullie begrijpen denk ik wel dat ik even flink gehuild heb op weg naar huis. Mijn arme meisje 3 maanden in het gips, 3 maanden haar beentjes niet bewegen, 3 maanden niet in bad. Ik vind het zo zielig! En ze moet waarschijnlijk tot haar tweede jaar in een beugel, wat gelukkig wel op een gegeven moment een loopbeugel wordt, maar toch. Eerst zou alles bij elkaar waarschijnlijk 6 maanden duren.

Nou ik ben m'n verhaal weer kwijt, Annett jij vroeg pas nog hoe het ging, toen dacht ik zal even vandaag afwachten...

groetjes,
Daphne

Getverderrie, wat een ellende! Het houdt maar niet op voor jou he
Sterkte hoor!

Lieve groetjes,
Karin

Hoi Daphne

Jeetje wat vervelend allemaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je gehuild hebt hoor.
Lijkt me ook erg zielig als ze weer zo'n tijd in het gips moet en alles moet laten daardoor.

Heel veel sterkte ermee. kus voor nynke

groetjes irene

oooh, Daphne, jij krijgt het wel even voor de kiezen!!!!
Wat rot! Ik snap goed dat je gehuild hebt! En je prupke onder narcose... Helaas weet ik uit ervaring hoe dat is. Weet je dat je tot in de OK met haar mee mag? En dat je in de meeste ziekenhuizen ook in de uitslaapkamer mag, zodat je er ook bij bent dat ze wakker wordt? (ze bieden het niet altijd maar aan)

Nou, heel veel succes!!! Ik hoop dat je nu voorlopig bespaard blijft!

Liefs
Rosanne

pff, wat balen dat de beugels niet geholpen hebben, hopen dat het gips wel goed gaat en dat je er dan langzaam aan echt vnaf komt,

echt niet leuk nee, alles wat alle kindjes nu ontdekken enontwikkellen met betrekking van de beentjes kan zij pas als ze al 2 jaar is, heel erg verevelend voor jullie en ook voor haar.

er zijn trouwens wel speciale zakken te krijgen waarmee ze gewoon het zwembad in kan, vraag maar aan de arts.

hoihoi
 wat een vervelend bericht,dat is idd zielig en niet leuk.
ik ben vandaag bij cb geweest met rianka (6mnd).
de arts vertelde mij dat ze iets haar twijfel had over haar rechter heupje,dus moet morgen na de huisarts en dan afspraak voor een echo in ziekenhuis.
ze zei dat het wel goed zou zitten ,maar ff voor de zekerheid na laten kijken,schrok toen ook wel.ben nu ook benieuwd wat de dokter verder zegt.hoop dat het goed is.
las nu jou stukje net en dacht ff reageren en wil je ff sterkte ermee wensen de komende tijd.
groewtjes renate en een knuffel van rianka

Jeetje Daphne wat vervelend voor jullie! Kan me heel goed voorstellen dat er wat tranen hebben gevloeid hoor...

Sterkte hoor

Liefs Yvonne

He Daphne,

Wat vervelend allemaal, het houd niet op zo!! Ik zou ook flink gehuild hebben hoor..
heel veel sterkte de komende tijd

Liefs, Monique

Terug
Bovenaan