weer slecht nieuws

Daphne, wat een vervelend nieuws hebben jullie gehad!! Daar mag je toch ook gewoon om huilen!? Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop voor je en de kleine meid, dat het morgen allemaal goed mag gaan.

Liefs Lien.

jeetje, alweer slecht nieuws! snap heel goed dat je ff flink gehuild hebt hoor!
en die arme nynke 3 maanden in het gips..... bah! zielig...

nou heel veel sterkte en ik hoop dat het wel werkt en dat ze geen grotere opeatie hoeft!

liefs marijke

Jeetje, dat is gewoon echt kl*te! Nou, ik zou het ook niet droog houden hoor, als ik in jouw schoenen stond. Sterkte meid!

Hoi Daphne,
he meid wat balen allemaal. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Ik hoop voor  Nynke dat het allemaal meevalt en dat alles goed komt!
Liefs, Mienetje (zelf heupdyplasie gehad, 6 maanden spreidbroeg, alles goed gekomen).

He Daphne toch! Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen zeg, gatver!!
Ik hoop dat het terug plaatsen onder narcose goed verloopt, en dat Nynke er weinig last van heeft.
Laat even weten hoe het is gegaan.

groetjes Sonja en een dikke knuffel!

He, wat vervelend voor jullie. Hoop je dat het goed is krijg je zo'n tegenvaller te horen.

Sterkte voor jullie toegewenst, zal voor je duimen dat de operatie in 1x slaagt!!!!

Liefs, Anne

Ach gossie, wat rot voor jullie! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je even flink hebt gehuild, het zit ook niet mee!
Ik hoop dat de operatie goed verloopt en dat je meissie niet al te veel last zal krijgen van het gips en alle andere 'trammelant'. Heel veel succes voor jullie allemaal!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan