Hoi,
Wat een vervelend nieuws zeg! Kan me voorstellen dat de tranen heel hoog zitten en dat je je afvraagt hoe het nu allemaal zal gaan.
Mijn kleine buurmeisje heeft hetzelfde meegemaakt. Zij heeft ook een aantal maanden in een spreidbroek gezeten en dat hielp helemaal niets. Zij is toen ook in een gipsbroek gezet ..... helaas heeft dat ook niet genoeg geholpen en uiteindelijk is zij geopereerd.
Hoewel je het misschien moeilijk voor kan stellen, heeft mijn kleine buurmeisje echt nauwelijks een achterstand opgelopen qua ontwikkeling. Zij kon draaien en tijgeren met de gipsbroek ......... dat deed ze net zo makkelijk als haar tweelingzusje!! Op een gegeven moment ging ze ook op haar manier een beetje staan in de box. Het echte staan en lopen ging niet met een spreidbroek, en dat was best frusterend voor haar. Maar na de operatie ging het allemaal in een rap tempo.
Mocht je na de operatie nog een spreidbroek krijgen, dan is dat vaak voor 's nachts en dat maakt voor de ontwikkeling niet meer uit.
Ik heb mijn buuf regelmatig in tranen gezien ...... het is gewoon balen dat het anders gaat. Geef toe aan je emoties, dat mag ... nee, dat moet!!
Ik hoop dat ik je een beetje een hart onder de riem hebt kunnen steken. De operatie is nog niet in zicht bij jullie, dus houd goede moed dat de gipsbroek voldoende zal zijn.
Sterkte!!
Mam van Laura en Ruben