weer terug

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ben net 8 dagen op vakantie geweest en ben even weer aan het bijlezen, wat zijn er veel nieuwen zeg, heb zoveel verhalen gelezen dat ik niet meer goed weet wie wie is.
ik ben zelf ook nog niet lang bezig, zit nu in ronde 3 en moet nog een weekje geduld hebben....we hebben goed ons best gedaan haha dus wie weet.
had aldoor steken in onderbuik en onder in de rug en de huisarts zei dat dat mijn dikke darm is, niks ergs gewoon lastig, dus als ik nu buikpijn heb, denk ik maar dat het mijn dikke darm is en niet mijn eisprong of innestelling haha, stiekum denk je daar natuurlijk wel aan maar probeer nuchter te zijn.
nou iedereen maar veel succes gewenst

doeggie groetjes leetje

hallo Leetje,

ik ben zo'n nieuwe.

mijn naam is naomie en ik ben 23 jaar.
wij zitten in ronde twee en ik moet nog negen wachten(zucht zucht).
heb je een leuke vakantie gehad,  ondangs je vevelende dikke darm dan?

ik zal voor je duimen, en hopen dat de vakantie sfeer een goede invloed heeft gehad.(ha,ha).

groetjes naomie

hoi naomie,
bedank voor je reactie, ja de vakantie was erg leuk en gezellig!we hebben flink ons best gedaan, dus wie weet!ik zit in ronde 3 en ga uit van een cyclus van 30 dagen dat is dan dinsdag, dus moet nog een weekje geduld hebben
ik ben ook 23, wel toevallig!

liefs leetje

hoi hoi,

ben blij dat je een leuke vakantie hebt gehad.
en ook fijn dat je goed bezig heb kunnen zijn,dan is de kans natuurlijk groter(ha,ha)

ja het is inderdaad toevallig, maar ik had al zo'n vermoeden vanwege je gebruikers naam.
ja ik moet ook nog even geduld hebben, ik ga uit van een cyclus van 28 dgn en ik moet donderdag ongi worden, dus nog een goede week wachten.

ik zal voor je duimen en houd me op de hoogte,

groetjes Naomie
PS. waar ben je op vacantie geweest??

hallo naomie,

we zijn naar kreta op vakantie geweest, lekker weer en zijn dan ook flink verbrand de eerste dag gelijk, ja een echte hollander he...gelijk volop in de zon hihi
de eerste maand was mijn cyclus 29 dagen, de tweede maand 32 dagen, ga nu uit van een cyclus van 30 dagen en niet 28 dagen, ook om een terleurstelling te besparen, heb al 2 keer gedacht zwanger te zijn....maar ben er nu achter dat zelfs ik voor de gek gehouden kan worden door mijn lichaan haha, probeer nu nergens wat achter te zoeken, maar moet eerlijk bekennen dat dat niet makkelijk is....ik zal ook voor jou duimen!

liefs leetje

hallo,

ik verbrand ook altijd zo snel, ben engels ( ha,ha) die verbranden snel.
ik moet me altijd super insmeren.

we wchten allebei maar rustig af.
ik heb ook altijd van die dingen die ik voel, en dan toch ongi worden.
je haalt de raarste dingen in je hoofd, en testen en je bent weer terug in de realiteit.

heb nu ook weer dingen zoals opgeblazen gevoel, pijnlijk tepels, veel plassen.
maar probeer nu ook nuchter te blijven, en gewoon er niet te veel aan te denken, maar dat is erg moeilijk.

houd me op de hoogte en en zal aan je denken dinsdag,
suc6
liefs naomie

haai,

het komt steeds dichterbij, zondag zit ik op 28 dagen...maar wacht toch tot dinsdag, als er dan nog niks is.
mijn vriend vind het ook wel heel erg spannend, hij zei zelfs dat hij ineens allemaal zwangere vrouwen zag rondlopen haha ik dacht dat alleen vrouwen dat hadden, hij is best een stoere man zeg maar, maar als het over dit onderwerp gaat is hij zo schattig...we hebben deze maand voor het eerst precies "het"gedaan zoals het moest zeg maar voor alle zekerheid tot dag 16 om de dag en daarna elke dag..tja we waren op vakantie he haha wanner zou jij nou gaan testen?donderdag?ik zal ook voor jou duimen hoor! groetjes leetje

hoi Leetje,

sorry dat ik zo laat reageer moest werken van het weekend en had vrijdag een verjaardag..

en zijn er al tekenen van de red devils (ik hoop het niet).
mijn vriend is inderdaad ook heel leif, hij vraagt elke keer en voel je al wat??
wij gaan ook volgend jaar trouwen, en zijn daar dus ook al mee bezig.

ik kan al dinsdag testen, maar ik denk dat ik tot vrijdag wacht(als ik dan nog niet ongi ben).
als ik het echt niet meer houd doe ik het dinsdag, ik kijk wel hoe het gaat.

nou ik wacht wel af of jij goed nieuws voor me heb.
ik hoop het wel
liefs Naomie

Terug
Bovenaan