weer terug

haai naomie,
geeft niet joh, nee nog geen red devils!begin wel zenuwachtig te worden nu hihi probeer mijn hoofd koel te houden maar met dit weer...had even een ongi gevoel maar trekt nu ook weer weg...kan alle kanten op maar kan me gewoon niet voorstellen hoe het is als je ineens 2 strepen ziet!heb geen testen meer in huis gelukkig dus moet wel wachten, ga morgen weer 1 of 2 kopen weet alleen niet goed welke ik het beste kan kopen in zo'n winkel ben ik altijd bang om bekenden tegen te komen dus kies ik snel 1... als jij ook dinsdag test zou dat wel grapig zijn, dan hebben we op hetzelfde moment zo'n spannend moment...ben je donderdag 28 dagen?

nou succes met zenuwachtig zijn!groetjes leetje

hay leetje,

ja ik zit donderdag op 28 dagen maar op internet stond dat ik dinsdag al kon testen, maar ik voel echt nog niets, af en toe een beetje ongi pijn, en een beetje slijm verlies maar meer ook niet.
ik denk dat ik niet kan wachten tot donderdag dus misschien staan we inderdaad samen te testen dinsdag?

ik koopmijn testen bij de hoogvliet zijn ook een stuk goedkoper 6 euro per stuk.
mijn zus heeft vrijdag getest met zo'n test en ze is zwanger van haar tweede.
onwijs leuk, maar toch ook stiekem een beetje jalours.

onze tijd komt nog hou ik stug vol.

houd je me wel op de hoogte, want ik leef echt met je mee!!.

veel suc6
en veel liefs Naomie

wat grappig je bent ook nog op de site!
leuk voor je zus maar kan me voorstellen dat je beetje jaloers bent, als we allemaal maar de zekerheid hadden dat we zowiezo zwanger werden dan is de druk minder groot. was je zus lang bezig?wat lief dat je zo meeleeft, ik laat het zo snel mogenlijk weten, maar probeer nu toch echt ervan uit te gaan dat het nog niet zo is, gewoon om een terleurstelling te besparen, vorige maand was ik er zo van overtuigd, echt alles klopte en dan is de terleurstelling alleen maar groter.
we zijn allebei nog maar net bezig en nog jong dus alle reden om te denken dat wij over een hopenlijk niet al te lange tijd een heel leuk bericht hebben!ik leef ook met jou mee hoor!

liefs leetje

hay,

mijn zus werd van haar zoontje na twee zwanger, nu is ze vanaf februari gestopt met de pil en in april weer 1 maand geslikt omdat ze niet ongi wou zijn op haar trouwdag.

we wachten het inderdaad rustig af, we zijn nog inderdaad jong, en het proberen is natuurlijk ook nog erg leuk, mijn vriend geniet er zeker van.

als ik wat weet laat ik het je horen, ik ga nu lekker in de tuin zitten want het is erg warm achter de computer.

probeer inderdaad rustig af te wachten en gewoon door gaan zo als normaal.
en anders gaan we op naar de volgende ronde.
slaapse voor straks.

liefs Naomie

hallo, daar ben ik weer!
wordt nu toch wel zenuwachtig hoor...heb vanmiddag testen gekocht en er is nog niks te bekennen, dus morgenvroeg...moet wel de hele dag werken daarna maar ja je kan het beste 's ochtends testen he!
ach ik reken deze keer nergens op, voel me niet echt anders maar ja het blijft toch wel spannend.
ben jj er al uit wanneer je gaat testen?

liefs leetje

hoi hoi

ik ben nieuw hier. ik zit nog maar in de eerste ronde hoor. 23 juli zit ik op 28 dagen. ik hoop voor jullie dat de testen positief zijn. ik haal ze zelf nog niet, ik wacht eerst nog even af.
groetjes janine

heb vanochtend een test gedaan en hen verpest...heb voor het eerst een digitale test gedaan en was vanochtend wat aan de late kant, nou plaste ik gelijk op het staafje en klikte hem toen in het apparaatje...tijdens het wachten las ik pas de gebruiksaanwijzing en toen bleek dat ik dat in de verkeerde volgorde deed en eerst op een knopje moest drukken, dus ik daarop gedrukt, floepte dat staafje eruit, ik was nog wat slaperig en stopte hem er snel weer in, toen verscheen een plaatje op het beeldscherm dat de test niet goed was gegaan...wacht nu toch maar tot vrijdag met testen als ik toch ongi word scheelt dat weer een test (hoop het niet natuurlijk)en vind het 's ochtends zo vlug ook geen leuke manier...heb al dagen ongi gevoel maar nu ook gevoelige borsten een beetje...hoe is het met jullie?zit je ook erg in spanning naomie?

,liefs leetje

hallo,

jeetje dat je nog tot vrijdag kan wachten.
maar het hoeft niet''s morgens hoor, kan ook overdag of 's avonds.
mijn zus heeft het ook 's avonds gedaan.

ik kan het nog wel uithouden hoor, maar het blijft wel spannend.

maar als ik jou was zou ik gelijk wel weer een test doen, maar ik ben ook echt zo'n zenuw pees.
ik heb nog geen gevoelige borsten, maar ben de laatste twee dagen af en toe misselijk, maar verder heb ik nergens last van.

nou laat het even weten als je wat weet.
en als ik wat weet laat ik het ook horen.

liefs Naomie

Terug
Bovenaan