weer terug

hallo naomie,
nou de reden dat ik wacht is omdat ik het niet leuk vind om zo vlak voor mijn werk te doen en op de een of andere manier heb ik deze keer meer geduld dan vorige 2 maanden, maar ik ga morgenavond testen, ik ben namelijk vrijdag vrij en ik ken mezelf als ik vanavond test en het is positief dan kan ik morgen mijn mond niet houden tegen mijn directe collega's (heb ik hele goede band mee)en dat wil ik niet, inhet begin heb je toch de behoefte om het even aan iemand te vertellen en dat doe ik liever aan mijn moeder....snappie?ach we zien wel klink heel relaxed maar ben ik natuurlijk niet haha ook wil ik mezelf een beetje besparen voor een terleurstelling, zo'n negatieve test is niet echt leuk om te zien...maar goed we zien het wel, als het raak is schreeuw ik het van de daken hihi doeggie en hou je hoofd koel he liefs leetje

nog even hoor, wat ik wel raar vind is dat ik de vorige 2 maanden van alles in buik voelde en geen gevoelige borsten had en nu wel gevoelige borsten en geen raar gevoel in mijn buik, nou ja op mijn darmen na dan maar ja die slaan wel vaker op hol.
morgen hele dag werken dus die gaat snel om.....

nu ga ik douchen en slapen doeggie

hoi leetje,

ik je al getest?
zo niet veel suc6 ik hoop het voor je.

nou bij mij kwamen vanmorgen de rode duivels netjes op tijd (dag 28).
dus ik ga op naar ronde drie.

ik hoop dat jij niet naar ronde 4 gaat en iets meer succes heb als wij.

we gaan gewoon weer lekker klussen en genieten van het mooie weer en volgende maand op vakantie.

laat het wel even weten als je wat weet.

liefs Naomie

hoi hoi

leetje, ik duim voor je!! spannend!!

naomie, volgende ronde veel succes....en mischien brengt de vakantie wel een wondertje.

liefs janine

haai naomie en angel,

balen naomie dat je ongi bent geworden, op zich is het positief dat je een normale cyclus hebt, maar je hoopt natuurlijk heel erg op iets anders...

ik zit op dit moment vreselijk zenuwachtig op de bank, ik wil wachten tot mijn vriend thuis is om dan te testen, maar dat kan wel 22:00 worden...hij heeft een eigen restaurant vandaar...
kan nu aan niks anders meer denken, we hebben goed geklust (goede moment), ik ben nog niet ongi en heb gevoelige borsten maar toch ben ik erg bang dat het niet zo is, klinkt gewoon te mooi om waar te zijn...ik laat het jullie weten! liefs leetje

Terug
Bovenaan