weer zorgwekkende tekens

Hoi meiden,
ik doe het heerlijk rustig aan. mijn moeder is van de week langs gekomen om ons huis te poetsen dus dat ziet er ook weer frisser uit. verder was ik alleen als mijn vriend het mee naar boven draagt. er blijft wel het een en ander liggen, maar dat doe ik rustig in etappes want ja, zo belangrijk is het niet of de was nu wel of niet opgevouwen is.

@San he, ja grappig. ik heb ook 2 keer Bais gehad. ik moet nu elke 2 weken even opbellen naar Akkerman om een update te geven. de komende tijd blijf ik gewoon onder controle in het LUMC.

@Creaties, ik geniet zeker nu ik ze allebei voel schoppen. nou ja, volgens mij schopt de een veel en de ander is een bokser.  gister weer een paar flinke trappen gekregen. hahaha.
ben ook een stuk rustiger nu we de ingreep achter de rug hebben. we hebben zelf een dopler dus als ik me wat ongerust voel omdat ik ze weinig gevoeld hebben, zoeken we de hartslagen op en dan ben ik weer voor een boel dagen gerustgesteld. het is wel weer wennen om 2 weken te moeten wachten op een controle, maar ook wel weer lekker om niet steeds zo in spanning te zitten.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Bij mij schopt de ene ook veel meer dan de andere. De onderste heeft nog genoeg vruchtwater, hij schopt mij bijna door de buik heen. (wordt vast een voetballer)
De ander, het meisje, heeft niet zoveel vruchtwater meer. Zij schopt niet echt hard, heel af en toe, dan schrik ik ervan.
Zij kriebelt meer en af en toe schokjes. Ze ligt wel vaak met haar kontje aan de buitenkant van mijn buik, dan heb ik een hele buil aan één kant.
Dit is erg grappig om te zien, vooral als het jongetje dan de andere kant opgaat.
Mijn buik ziet er dan niet uit, hij is dan helemaal ovaal.

Ik denk dat bij jou ook de ene meer ruimte heeft dan de andere, dan schoppen ze gewoon ook minder.

Geniet er lekker van, doen wij ook.
Het kan ook zo weer anders zijn, dat er weer iets gebeurt waardoor je weer naar het ziekenhuis moet voor opname.
Ik heb mijn tas in ieder geval klaar staan voor het geval dat.

Ben in ieder geval blij dat het met jou weer beter gaat.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan