weer zwanger na een vroeggeboorte

hallo, 25-01-08 is ons zoontje plotseling geboren met een zwangerschaps duur van 23 wk. en 2 dagen, het  was-is erg ingrijpend en emotioneel om dat mee te maken, ik wens het niemand toe, nu ben ik 6 wk. zwanger en erg bang en onzeker, wie heeft ook een vroeggeboorte gehad en daarna nog een gezond kindje gekregen?

Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je een goede, voldragen zwangerschap wensen met een gezond kindje als resultaat!! En hopelijk zakt de angst op herhaling van de vorige keer. Want die zal wel lang blijven doorsudderen.
Veel sterkte ermee en voorspoedige zwangerschap gewenst!!
Mira,

Mijn dochter Luna* is geboren na een zwangerschapsduur van 25 weken. Zij was toen al overleden. Twee weken later is haar tweelingzusje geboren na 27 weken. Ook ik heb een zoontje die is geboren na een zwangerschapsduur van 37 weken en drie dagen. Het was een heftige tijd maar o zo geweldig. Ik wens je heel veel sterkte en ik weet dat het niet een onbezorgde zwangerschap zal worden. Wat ik ook zo vreemd vond was dat ik ineens over de datum heen ging. Daarna was ik gewoon weer voor de eerste keer zwanger.
Ik wens je veel geluk, en ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten van je zwangerschap.

Groetjes Sigrid

Hoi,

Ik heb niet een vroeggeboorte gehad, maar een zwangerschapsafbreking bij 23 weken, omdat ons zoontje Danny*, een ernstige hartafwijking (rechterkamer ontbrak)  en een te kleine longslagader had. De toekomst zag er voor hem heel slecht uit. Vreselijke keuze, maar voor hem het beste. Ook echt een onmenselijke tijd meegemaakt, maar voor ons schijnt nu dan toch de zon weer.  Na  precies een jaar  (ja: blijkbaar heeft het zo moeten wezen) ben ik weer zwanger geraakt, en nu ben ik 22 weken en 3 dagen zwanger. Vandaag kregen we te horen dmv een echo dat ons kindje nu helemaal gezond is, en ditmaal krijgen we een meisje. Nu nog een paar dagen, en dan bereiken we de grens van 23 weken, maar hier zie ik niet meer tegenop.