weer zwanger na miskraam

He hallo,

Ik heb in mei een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Nu ben ik zo'n 5 weken zwanger. Ik vind het doodeng. Vorige week had ik zelfs zoiets van laat ik maar gewoon ongesteld worden, hoef ik me in ieder geval geen zorgen meer te maken. Nu gaat het wel weer maar toch, elke steek in de buik is eng. Ook al is het niet aan 1 kant, je moet er toch steeds aan denken. Maandag over een week mag ik een echo laten maken om te kijken of het in de baarmoeder zit en of het hartje klopt. Pfff duurt nog zolang voor mijn gevoel.
Vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige met onzekerheden ben. Krijg soms het gevoel of ik knettergek wordt.

Nou ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes!

Hello,

Truus: ook voor jou erg spannend! Hopelijk deze keer ook goed nieuws voor jou...
Ka Rosie: idd jammer en stuk bezorgder zijn we maar goed, deze weken moeten we doorstaan. Heb er alles voor over! Ik luister nu een stuk beter naar mn lichaam en doe t rustiger aan. Sport nog wel maar alleen als ik er de energie voor heb, hoeft niet epr se meer 2 keer per week.

Heb 21 augustus de volgende echo (heb m verplaatst zodat manlief erbij kan zijn), denk dat ik dan 8 weken ben. Rond 8-9 weken ging t bij mij fout dus zal spannend zijn! Ik denk dat ik rond 3 april uitgerekend ben, maar dat zal binnen nu en 2 maanden wel duidelijk zijn. Zal in ieder geval een rammetje worden...

Als ik wat verder ben wil ik me bij het aprilforum aansluiten. Mss al iets eerder maar ben nog wat huiverig...
Hoe denken jullie erover?

groetjes!

Hallo...

Als eerste wil ik jullie van harte feliciteren met jullie zwangerschap!! Wat fijn te lezen dat jullie na jullie miskraam, weer zwanger zijn geworden!! Dit geeft mij weer hoop!! Ook ik heb een missed abortion gehad met 12 weken zwangerschap, op de echo was te zien dat het kindje met 10 weken is gestopt met leven!!  We zijn sinds deze maand weer begonnen om proberen zwanger te raken!! Op de eerste zwangerschap hebben we een tijdje moeten wachten, nu maar hopen dat het deze keer niet lang meer duurt!! Ben er door deze hele gebeurtenis flink onzeker van geworden!!
Dus daarom vind ik het heel fijn te lezen dat het jullie weer gelukt is en dat er al een paar goede echo's zijn geweest.
Voor de meiden die nog moeten wachten op de echo, heel veel succes in deze spannende weken!! En ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap toe!! Ik hoop dat ik mij snel weer op het zwangeren forum toe kan voegen!!

Liefs Sjors...

Truus; Logisch dat je onzeker bent en dat t nu allemaal extra spannend is. Ik zou ook het liefst de weken skippen tot de echo is geweest. Ik vind het iedere keer weer spannend om naar de wc te gaan, bang dat er naast oud bloed ook iets anders mee komt. Gelukkig is dat nog steeds niet zo en nu ik door de huisarts en de verloskundige ben gerustgesteld ben ik ook wat rustiger. De vorige keer was ik erg druk met de do's en dont's tijdens de zwangerschap, nu maak ik me daar minder druk om. Eerder at ik helemaal geen ontbijtkoek of appeltaart, nu neem ik af en toe gewoon een stukje. Ik bedenk me dan dat alle rijtjes er vroeger ook niet waren, terwijl er toen ook heel veel gezonde kinderen zijn geboren. Tuurlijk moet je opletten met wat je binnenkrijgt, maar ik denk dat mijn lichaam ook vanzelf wel aangeeft waar t behoefte aan heeft en waaraan juist niet.
Janny; Ik ben nu ook al bij het aprilforum. Ik denk dat je daar best al wel kan deelnemen, iedereen die daar nu zit nog vroeg in de zwangerschap. Als het misgaat, gaat het mis, of je nu 5 weken of 12 weken zwanger bent, en zelfs daarna kan het altijd nog. Ook dat hoort bij zwanger zijn en dus ook bij een forum lijkt mij!  We spreken elkaar vast snel op het aprilforum!
Groetjes,
Ka rosie

Sjors,
Ik wens je heel veel succes toe en hoop dat je snel weer bij het forum bent!

Terug
Bovenaan