Weer zwanger worden na een miskraam?

Bar,

Gefeliciteerd!!!! Goed nieuws.
Hoop dat het deze keer goed gaat, mag je nu eerder komen bij de verloskundige?

Knufsel,

Bedankt voor je verhaal, dat geeft ons weer moed!!

Hoe gaat het met de rest vd meiden? Alweer druk aan de klus? Wij hebben net onze klusperiode achter de rug, m'n NOD verwacht ik te hebben tussen a.s. donderdag en de woensdag erna. Maar ja, dat weet je natuurlijk niet zeker na een miskraam. We zullen zien.

Succes allemaal.
Groetjes,
Angel

Groetjes,
Angel

Gefeliciteerd Barbara. Spannend nu dan he! Ik vraag me dat inderdaad ook af, of je nu eerder een echo krijgt, omdat het al eens fout gegaan is? Mijn dokter zei van niet, maar van sommige andere hoor ik weer van wel...

Nou, ik ben net klaar met mijn klusweek, NOD op 15 september. Blijf hopen en duimen.

Angel heb je deze donderdag al je NOD? Dan zou je dus al kunnen testen? Misschien beter om het niet te doen hoor, maar ik kan vaak niet wachten..

Liefs Merel

Hoi Merel,

Tja...weet niet precies wanneer m'n NOD is, ik ben in mei gestopt met de pil, toen een cyclus van 26 en één van 25 dagen gehad, daarna dus zwanger geraakt en terwijl ik het toen wel al voelde, had ik 3 negatieve testen, waarschijnlijk een late eisprong gehad, dacht hem gevoeld te hebben toen. Toen ik eindelijk licht positief testte, kreeg ik al snel een miskraam. A.s. donderdag is dag 27 van m'n 1e cyclus na de miskraam, dus in principe kan ik dan al testen, maar na het negatieve testen van vorige keer, heb ik me voorgenomen om minstens nog een week te wachten. Maar vind het ook wel moeilijk hoor dat wachten! Maar negatief testen wordt je ook niet vrolijker van.
Jij volgende week je NOD, ook weer spannend!

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Ja ik snap het wel. ik heb het mezelf de vorige twee keer ook voorgenomen, maar niet gelukt haha. Een maand duurt ook zoooo lang...

Maar je gaat dus echt een week wachten nog? Vind ik echt wel knap hoor!

Maarre hoe voel je je na je miskraam?

Liefs Merel

Hoi Merel,

Ja, ik ga nu echt m'n best doen om een week te wachten...pff....let natuurlijk wel om alle signalen van m'n lichaam....wordt je soms ook gek van ...ha,ha.

Ik voel me wel goed hoor na m'n miskraam, heb eigenlijk maar 1 echte dipdag gehad en daarna ging het wel weer goed. En jij, hoe voel jij je? Bij jou was het ook vrij vroeg hè, na 5,5 week toch?
Was je al lang bezig? 1e kindje?
Ik heb al een dochter van 2,5 jaar, maar dat was met m'n ex.
Het enige positieve vd miskraam is dat ik nu wel weet dat m'n huidige vriend en ik samen ook zwanger kunnen worden!

Groetjes en liefs,
Angel

Bedankt voor jullie felicitaties! Het begint bij mij nu langzaam door te dringen. Ben nog steeds perplex dat het zo snel al weer raak is. Ik mag met een week of 8 naar de verloskundige en krijg dan rond week 10 mijn eerste echo. De gynaecoloog van het ziekenhuis gaf aan dat ik een echo mag zodra ik 'm maar wil. Ik wil zelf het liefst wachten tot een week of 10. De vorige keer is het kindje met 9,5 weken dood gegaan, dus gevoelsmatig wil ik daar eerst voorbij zijn voordat ik een echo krijg. Veel succes jullie allemaal. Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test in jullie handen houden!!

Bar

Hoi
Ten eerste wat ontzettend k.t voor je!
Probeer dit echt ff een plekje te geven.
Ik heb helaas ook in april een mk gehad en dacht dat ik het best aardig trok tot 2 maanden verder.
IK had ook gehoord dat je na je mk weer snel zwanger zou raken maar ben het helaas nog steeds niet.
Pin jezelf daar maar niet al te vast aan want anders komt de klap des te harder aan als je weer ongi wordt.
Wat betreft meteen verder of je ongi afwachten is denk ik voor ieder persoonlijk.
Ik vond het wel prettig omdat ik zo ook wist of alles weer normaal liep en zo kon ik ook beter bepalen wanneer mijn ei weer zou komen.
Maar goed dat is dus voor iedereen anders.
Laat je geveol spreken!
Succes!

hoi hoi,

ik had in juli met 5 weken een miskraam.
Wij hebben eerst een menstruatie afgewacht voordat we er weer voor gingen.
Het is bijna niet te geloven, maar het nu in de eerste ronde weer raak!!!!
Hopelijk gaat het voor jullie ook voorspoedig.

grtz.

Terug
Bovenaan