weet het effe niet meer help!!!

Ik heb nu 2 dagen last van bloedverlies, niet helderrood, maar rozig dat soms en bruin verlies, ik dacht ik ga toch maar eens testen en nu geeft de test meteen positief aan, ik denk dat ik midden in een miskraam zit, maandag bellen naar geertgen, want dit is toch wel raar. Ik kan nog niet blij zijn, want heb het gevoel dat het mis is.

Wie heeft dit ook gehad???

Waarom nu na 3 jaar 6iuis en 2 icsi/ivf pogingen?

Fijn weekend.

Hoi,

Het kan toch wel eens voorkomen dat een zwangere vrouw bloed verliest. Ik hoop voor je dat het niet een voorteken is van een miskraam en dat je zwanger bent en blijft ;)

Liefs,
Krissy

Meis, het zit je niet mee!

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb vaker gelezen dat, zolang je geen stolsels verliest, er geen rede is om van een miskraam uit te gaan.

Misschien een schrale troost, ik hoop dat je hier wat (terechte) hoop uit kunt putten!

Sterkte! Liefs,

Daisy

Ha,

Ik snap je bezorgdheid, maar bloedverlies hoeft inderdaad niet perse slecht nieuws te vertellen.

Mijn beste vriendinnetje had ook bloedverlies aan het begin van haar zwangerschap en ze had het idee dat ze een miskraam kreeg.

Niets was minder waar... ze was 'hartstikke' zwanger, niet van één, maar van twee! Begin juli is ze uitgerekend.

Dus meis, probeer positief te blijven. Ik hoop dat bij jou alles ok is!

Sterkte, XX Marieke

he meis, ik snap helemaal hoe je je voelt, maar hoeft geen miskraam te zijn kan ook inestelings bloeding zijn, als je een miskraam krijgt en de eerste 2 weken vanaf de bevruchting voel je niet en merk je niet, maar daarna voelen de meeste vrouwen het wel, dan krijgen ze echt kramp enzo.of buikpijn.

dus ik snap je bezorgheid, maar meestal als je een miskraam krijg test je geen positief, ik had dat ook een keer, dinsdag positief, vrijdag bij moeder voor moeders, negatief, en kreeg pas later bloedverlies en kramp,

dus ik duim voor je dat het goed komt, en probeer positief te blijven, alleen negatief beinvloed je het juist.

sterkte ermee gr mama van sharon

he wendy.

oooo wat spanend voor je met net wat de andere zeggen het hoeft geen miskraam te zijn. Het is waar dat sommige vrouwen in het begin wat bloed kunnen verliezen. ennt was jij schrijf het is niet helder bloed maar oud bloed dus op zich goed nieuws.
en ook geen stolsels.
en de test zegt echt dast je zwanger ben.

ga proberen te ontspannen en dan maandag bellen en vragen voor echo bloed prikken.

ik ga heel erg vcoor je duimen dat het echt waar is...

dikke kus natas.
ps gefeliciteert met je dochtertje

Wendy,

hoe is t nu? Meid das goed nieuws een positieve test, enne bruinbloed kan geen kwaad he...rozig kan innestelingsbloeding zijn..

Wanneer is je officiele testdag?

gr Yosha

Terug
Bovenaan