weet het effe niet meer help!!!

Zoals andere meiden ook al schreven hoeft niet gelijk slecht nieuws te betekenen.
Ik ben nu 26zwanger na 6iui's en 2ivf pogingen.
De eerste 3wk heb ik regelmatig helder rood bloed verloren. Schok mij toen ook kapot,maar bij TP met IVF of ICSI komt dit in 50procent van de zwangere vrouwen voor,de helft dus,best veel.
Zolang je geen krampen hebt niet direct van het ergste uitgaan dus.
En bij twijfel/angst vragen om een echo.

Sterkte!!

Hier nog steeds echt min bruin verlies, je ziet het niet eens bij het plassen alleen in inlegkruisje van heel de dag klein beetje bruin, voor de rest geen buikpijn of wat dan ook, mijn testdag was vorige week zondag 20feb. Heb nog geen idee wat ik ervan moet vinden, morgenvroeg effe geertgen bellen en kijken wat die zeggen en eerst nog maar eens testen, misschien dat die neg is ik weet het niet.
Bedankt voor al jullie lieve reacties.

Gr WEndy

hoi wendy,

ik heb precies hetzelfde als jou.maar bij mij zeiden ze zolang ik geen buikpijn/ krampen heb ben ik toch zwanger.
bij de eerste had ik alleen helder rood bloedverlies en ze is nu alweer 4.
nu had ik bruin bloedverlies en helder rood en de testen geven duidelijk zwanger aan.

ik zou ook gewoon even bellen

sterkte groetjes danielle

Ow Wendy, wat een spannend (rot)weekend zal je gehad hebben. Ik hoop dat we snel goed nieuws te horen krijgen want het is je zo gegund. Hopelijk kunnen ze snel uitsluitsel geven, want deze spanning moet voor jou haast ondragelijk zijn.

Maar inderdaad ken ik ook 2 meiden die bloedverlies hadden aan het begin van de zwangerschap. Allebei bevallen van mooie gezonde dochters!

Ik hou het in de gaten hier...

Wenser

Vandaag gebeld, 14mrt heb ik echo, maar ze zagen het positief in, en zolang er geen rood bij komt en krmapen of wat dan ook, zit eht goed, maar het is zo onwerkelijk en durf nog niet echt te genieten, dat doe ik denk ik pas echt 14mrt als ik zekerheid heb. Maar jeetje het is zo dubbel, eerst stel je je erop in dat je je laatste poging meot doen en dan ineen keer blijk je zwanger te zijn, is echt zo raar. En heeeeelllll erg zenuwslopend, niet normaal meer, gelukkig hoef ik vandaag neit veel te doen, ons dochtertje is vandaag 4 jaar geworden, dus straks lekker met 3tjes uit eten.
Bruin slijmverlies blijft wel nog maar wel bij afvegen alleen, bij de plas neit, jaja smakelijk he, hahaha.
En klachten, ik had dat bij ons dochtertje ook niet.
We zien eht wel, we wachten de komende 14dgn maar af we kunnen niet anders.

Terug
Bovenaan