weet het effe niet meer help!!!

he wendy.

wat spannend, maar als ik het zo lees moeten we positief blijven en jij er heel langzaam er vn gaan genieten??

leuke ddag gehad gisteren???

xxxxxx natas

he meis, ten eerste gefeliciteerd met je dochter, ik hoop dat het gezellig is geweest.

en je kan pas genieten als je een echo hebt gehad, dat heb ik ook, ik geniet er wel van maar niet zo als toen bij onze dochter, maja is misschien altijd als je voor een 2de gaat, en je hebt allang zo gewacht dat je zwanger wordt en of miskramen gehad dan is de werkelijkheid dat je zwanger bent meer een droom, ten minste heb ik dan. ik krijg morgen middag een echo dus ben benieuwd

s6 ermee

Jeetje nog 13 dagen wachten, wat een spanning meid.
Heel veel sterkte en ik duim met je mee. Houd je maar lekker rustig en natuurlijk heel erg gefeliciteerd met Amber.

Een dikke knuffel en houd moed.
Wenser

Hier een voorzichtige felicitatie met je zwangerschap!
Ik snap heel goed dat de komende 2 weken zenuwslopend voor je zijn! Misschien dat het besef langzaam gaat komen op het moment dat je ongi laner en langer wegblijft. Bovendien heb je ene positieve test in handen gehad!

Verzet lekker je zinnen, probeer je te ontspannen en voorzichtig van je zwangerschap te genieten!

Liefs Daisy.

Terug
Bovenaan