Weet het even niet meer...

Goh, wat een vreselijk verhaal! En wat ontzettend sterk van je dat je jouw gevoel hebt gevolgd en gedaan hebt wat je wilde en moest doen. Wij wensen jou en jouw familie sterkte in de komende dagen!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Lieve Jolanda,

Goh ik zit hier ook met natte ogen.
Er komt voor mij weer heel veel boven nu, en daarom weet ik als geen ander dat je juist hebt gehandeld. Het is op zo'n moment juist fijn als mensen hun gevoelens aan je tonen.
In een situatie als deze kan je maar één ding doen en dat is datgene wat je gevoel je ingeeft.
Luister niet naar je schoonmoeder en ga gewoon naar je schoonzusje toe en praat met haar, doe wat jij denkt waar je schoonzus behoefte aan heeft.
Ze zal de komende tijd momenten alleen willen zijn, maar ook zeker een luisterend oor nodig hebben.
Sterkte hoor!!!

Veel liefs van Cissy

Hoi Jolanda

Wat ontzettend dapper en goed van je dat je gewoon je gevoel volgde en je niet liet intimideren door je schoonmoeder. Jouw schoonzusje en haar man kunnen vast alle steun gebruiken die er is, en ze boffen écht met jou!

Chapeau!
Groetjes, Susan mv Sophie en Gijs

ps. wat een vreselijk droevig bericht overigens.... Heel veel sterkte voor allemaal

Hoi Jolanda,
Wat een verdrietige situatie, zeg! Als ik zo je verhaal lees denk ik dat jou bezoek aan je schoonzus en zwager jullie alledrie goed heeft gedaan en dat lijkt me toch het belangrijkste. Wat goed dat je er zo voor hen kunt zijn!
Sterkte,
mv Thom

Hoi hoi

Jemig meid, dat is allemaal nogal wat.
Ik wil even zeggen dat ik vind dat je het Super gedaan hebt! Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft zal op dit moment waarschijnlijk het beste zijn. Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen en hoop dat je iets van ons medeleven weet over te brengen naar je schoonzusje. Misschien zit ze er niet op te wachten, maar er leven veel mensen met haar mee.

Liefs en dikke knuffel,
Annet

Het is geen fijn bericht, hun waarderen heel erg wat je gedaan hebt... en idd wat de meeste zeggen je hebt je hart en gevoel gevolgd.
sterkte de komende dagen/tijd

gr kaat

Terug
Bovenaan